Var i simhallen förut från ungefär 7 till 9 på träning. Tränar regelbundet ett par gånger i veckan och vi har ett eget omklädesrum som ligger lite off från resterande simhall. Jag brukar oftast inte låsa mitt skåp för att det ändå bara är vi som är där och att simhallen stänger för vanligt folk när vi började träna.
Borde ha låst mitt skåp idag, kom tydligen in en blattejävel när vi gått ut från omklädningsrummet. Var en kille som kom sent och såg invandrarkillen stå där och vänta på att han skulle gå. Killen som var sen var dum nog att inte säga till negern att han skulle gå

Negern fick ju inte vara där egentligen.
Ganska säker på att det var negern som stal den för simhallen stänger för badgäster vid 7 så ingen annan skulle hinna dit. Och varför skulle annars blattejäveln ha stått och väntat på att bli själv i omklädningsrummet.
Men nu till frågeställningen. Mobilen är av modellen Sony Ericsson w995, länk
http://www.google.se/images?hl=sv&q=...w=1280&bih=699
Jag har abonnemang på 200 kr/mån i 8 eller 9 månader till. Den är alltså 1 år och 3 månader gammal ungegefär. Hur mycket skulle jag kunna räkna med att få på försäkring?
Har halebop och undrar även om det går att byta över till ett nytt abonnemang eller om jag är tvungen att betala av de 1800 kr

norna som jag har kvar att betala av?