Jag undrar bara om det finns ngon person som kan tala om fr mig om en Yamaha DT50R frn 2005 r klass 1 eller 2...jag har letat efter denna till synes grundlggande information ett bra tag nu men inte lyckats hittat den.
Den sista klass II-mopeden r tillverkad 30:e Juni (alt. Juli) 2003, dvs. 30-mopeden. Nu fr tiden har man ven klass II, men det r inte 30-moppen som man kallar t.ex. en gammal Zndapp utan klass II fr framfras i maximalt 25 km/h.
Fantastiskt jvla kluddigt jag skrev men fr att svara p din frga, tror att det r klass 1 d jag inte tror att DT gjordes som 25-moppe, endast som 30-moppe fram till 2003 fr att sedan g ver till endast EU (klass 1).
Den sista klass II-mopeden r tillverkad 30:e Juni (alt. Juli) 2003, dvs. 30-mopeden. Nu fr tiden har man ven klass II, men det r inte 30-moppen som man kallar t.ex. en gammal Zndapp utan klass II fr framfras i maximalt 25 km/h.
Fantastiskt jvla kluddigt jag skrev men fr att svara p din frga, tror att det r klass 1 d jag inte tror att DT gjordes som 25-moppe, endast som 30-moppe fram till 2003 fr att sedan g ver till endast EU (klass 1).
De klass II som finns efter 2003 r automatare, s en DT-R -05 lr utan tvekan vara klass I.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!