• 1
  • 2
2011-01-03, 18:04
Medlem
ligermans avatar
Vet att det finns många trådar om testo e och dboll men alla har ju olika mål och stats så jag ställer några frågor.

Tänkte köra detta upplägg

v 1-12 Testo E -- 500mg ew (fronta 1a sticket med 1000 mg) ifrån TM Pharma
v 1-4 Dboll -- 40 mg ed ifrån Anhexia
v 14-18 Nolva -- (vanligt nolvaupplägg) ifrån Alpha-Pharma
v 1-12 HcG -- 500 ie e3d

Något jag missat? Arimidex t.ex., är det nödvändigt att ha hemma om jag har Hcg och nolva?
Visst behöver jag bara 12 st pumpar med 24 nålar (uppsugningsnålar inräknat) eller har jag tänkt fel?

Stats:
Drygt 20 år
Längd ca 189 cm
vikt 109 kg
BF 12-15% skulle jag tro, antagligen mer nu efter all julmat

Vad jag kör på, inte va ja maxar (kör 4-6 reps, max-ot):
bänk 115 kg (kör mest hantlar och då 50 kgs hantlarna, dålig på bänk)
mark 200 kg
böj 130 kg

Detta är min andra kur. Tidigare kört Dboll 40/50 (körde 30/50 men höjde efter en vecka till 40/50) och var nöjd med resultaten, gick upp ca 8 kg och ökade bra i många övningar då. Hoppas på detta igen.

Kuren är tänkt som bulkkur. Kommer ligga på 5000 kcal om dagen även denna gång. Vill upp till 120 kg.
Har inga problem med att väga mycket och vara bulkad, kommer satsa på deff till sommaren 2012 eller 2013. Nu är det bara viktuppgång som gäller

Vad sägs om detta kurupplägg för en andragångskurare? Ville egentligen köra tren + testo men av ekonomiska skäl så får det låta sig väntas, dessutom så är det väl bra att ta en sak i taget. Har ju bara en dboll kur i bagaget.

Så vad sägs om mitt upplägg, är kuren för klen, behöver jag ha arimidex i beredskap etc?

Mvh
Citera
2011-01-03, 18:09
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ligerman
Vet att det finns många trådar om testo e och dboll men alla har ju olika mål och stats så jag ställer några frågor.

Tänkte köra detta upplägg

v 1-12 Testo E -- 500mg ew (fronta 1a sticket med 1000 mg) ifrån TM Pharma
v 1-4 Dboll -- 40 mg ed ifrån Anhexia
v 14-18 Nolva -- (vanligt nolvaupplägg) ifrån Alpha-Pharma
v 1-12 HcG -- 500 ie e3d

Något jag missat? Arimidex t.ex., är det nödvändigt att ha hemma om jag har Hcg och nolva?
Visst behöver jag bara 12 st pumpar med 24 nålar (uppsugningsnålar inräknat) eller har jag tänkt fel?

Stats:
Drygt 20 år
Längd ca 189 cm
vikt 109 kg
BF 12-15% skulle jag tro, antagligen mer nu efter all julmat

Vad jag kör på, inte va ja maxar (kör 4-6 reps, max-ot):
bänk 115 kg (kör mest hantlar och då 50 kgs hantlarna, dålig på bänk)
mark 200 kg
böj 130 kg

Detta är min andra kur. Tidigare kört Dboll 40/50 (körde 30/50 men höjde efter en vecka till 40/50) och var nöjd med resultaten, gick upp ca 8 kg och ökade bra i många övningar då. Hoppas på detta igen.

Kuren är tänkt som bulkkur. Kommer ligga på 5000 kcal om dagen även denna gång. Vill upp till 120 kg.
Har inga problem med att väga mycket och vara bulkad, kommer satsa på deff till sommaren 2012 eller 2013. Nu är det bara viktuppgång som gäller

Vad sägs om detta kurupplägg för en andragångskurare? Ville egentligen köra tren + testo men av ekonomiska skäl så får det låta sig väntas, dessutom så är det väl bra att ta en sak i taget. Har ju bara en dboll kur i bagaget.

Så vad sägs om mitt upplägg, är kuren för klen, behöver jag ha arimidex i beredskap etc?

Mvh
Ser bra ut, men ja du ska ha Letro hemam helst lr A-dex. O det fetstilta jag tror du har missupfattat något där, Hcg kan öka gynorisken inte motverka den. Kör på bara kommer nog bli ritkigt bra om du sköter kosten.
Citera
2011-01-03, 18:12
Medlem
Frihetskampens avatar
Tankarna jag får är att du har fler aromatiserade prepp som kan leda till gyno. Även att du kör HCG kommer öka östrogenet. Om jag var du så skulle jag haft både letro och arimidex hemma, better safe than sorry.
Varför kör du inte någon vecka längre kur?
Citera
2011-01-03, 18:14
Medlem
thatswhyimbigs avatar
ha letro hemma. dbol är skit roligt att köra på men det är lätt att få gyno.
Citera
2011-01-03, 18:28
Medlem
ligermans avatar
Har missat poängen med Hcg då? Trodde det var för att hålla igång kulorna? Men om det ökar gynorisken så skiter jag lätt i det. Fick inga gynokänningar under min förra kur så jag är inte så orolig. Men letro och arimidex är att rekomendera alltså, nån som vet ett bra märke eller shop eller är det ut å leta i f12'an som gäller?

Annars inga större problem med upplägget?

Mvh
Citera
2011-01-03, 18:38
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Har missat poängen med Hcg då? Trodde det var för att hålla igång kulorna? Men om det ökar gynorisken så skiter jag lätt i det. Fick inga gynokänningar under min förra kur så jag är inte så orolig. Men letro och arimidex är att rekomendera alltså, nån som vet ett bra märke eller shop eller är det ut å leta i f12'an som gäller?

Annars inga större problem med upplägget?

Mvh
Nej HCg är för att hålla kulorna i schack men du får ju mer testo i omlopp då som aromatiserar därav mer östro o större gynorisk, kör på med HCG e3d som du planerat. Och sen så såg jag iofs att det bara var 12 veckor kanske borde förlänga med några veckor trots allt. Ska du köra ett stick i veckan på 500 mg , lr kör du 375 mg e5d?
Citera
2011-01-03, 18:42
Medlem
ligermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Nej HCg är för att hålla kulorna i schack men du får ju mer testo i omlopp då som aromatiserar därav mer östro o större gynorisk, kör på med HCG e3d som du planerat. Och sen så såg jag iofs att det bara var 12 veckor kanske borde förlänga med några veckor trots allt. Ska du köra ett stick i veckan på 500 mg , lr kör du 375 mg e5d?

Okej, men ska jag köra både hcg och arimidex (tänkte då köra 0,5mg eod)? Kanske höjer till 14 veckor då, tänkte köra 500 mg ew. Har få tillfällen att sticka då man delar boende med tjejen som jag inte vill ska veta att jag trycker
Citera
2011-01-03, 18:48
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Okej, men ska jag köra både hcg och arimidex (tänkte då köra 0,5mg eod)? Kanske höjer till 14 veckor då, tänkte köra 500 mg ew. Har få tillfällen att sticka då man delar boende med tjejen som jag inte vill ska veta att jag trycker
Nej du kör hcg som tänkt o har letro hemma ifall känningar uppstår så kör du poå med letro o nolva, du kan ju inte veta om du kmr få gyno om du inte ger kroppen en chans. A-dex används framförallt i förebyggande syfte när man vet med sig att man kommer få gynokänningar på en viss dos, så skit i a-dexen.
edit: ett råd är iaf att börja tänka ut hur du ska lägga upp ditt bruk jag förstår dig personligen at du vill hålla det hemligt, men jag har aldrig bott med en brud o gör det inte nu heller så javette fan hur man ska hålla det dolt. Du kmr ju villja knulla mkt mer äta mkt mer o gå upp en del på den där kuren förutsatt att du sköter sakerna rätt, så om din brud inte är helt mongolidiserad så börja tänk på saken ligerman.
Senast redigerad av makaveli143 2011-01-03 kl. 18:50.
Citera
2011-01-03, 18:51
Medlem
ligermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Nej du kör hcg som tänkt o har letro hemma ifall känningar uppstår så kör du poå med letro o nolva, du kan ju inte veta om du kmr få gyno om du inte ger kroppen en chans. A-dex används framförallt i förebyggande syfte när man vet med sig att man kommer få gynokänningar på en viss dos, så skit i a-dexen.

Okej, grymt. Tänkte först köra a-dex för att vara säker men kanske är som du säger, bättre att köra på och så OM nåt händer så har man letro. Synd att MM inte har letro hemma, men ja ska inte starta kuren förrän i mars så de e lugnt, vill ju vara riktigt stor och uppsvälld till sommaren

Tack för svar!
Citera
2011-01-04, 00:07
Medlem
thatswhyimbigs avatar
Citat:
Fick inga gynokänningar under min förra kur så jag är inte så orolig.

det säger ingenting.
Citera
2011-01-04, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thatswhyimbig
det säger ingenting.

Jo, det säger rätt mycket.
Citera
2011-01-04, 00:30
Medlem
thatswhyimbigs avatar
okey jag omformulerar mig.
: det behöver inte säga någonting!

jag fick inge gyno under min förra 34 veckors kur. nu fick jag det efter 8 veckor. samma dos samma prepp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in