2009-01-17, 20:02
Medlem
Mona700s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mi:ne
nja... inte om man vill "ta dem i prutten" igen
då är det bättre att veta hur man gör.
som min nuvarande flickvän. hon är helt såld på analsex, vilket jag betvivlar om jag "straffknullat" henne på samma sätt.
om det är något skönt (vilket det anatomiskt är för båda skönen, dock kanske inte menatalt) så kanske dom går med på det igen.
sen har jag personligen nånting emot att "straffknulla" någon.
kan ta i, är inte okänt med ögonbindel, bakbundna händer och lite slänga på sängen och göra som man vill, men det måste fortfarande vara njutbart.
bra sagt
Citera
2009-01-17, 20:34
Medlem
BroRunkarns avatar
För några år sedan följde jag med en arbetskollega till morsan hem från krogen. Jag har passerat trettioårssträcket med marginal och kärringen var jämngammal med modern. Fy satan vilket elände. Sex blev det och ångest av inte denna värld dagen efter. Jag bearbetar forfarande mina fruktansvärda upplevelser. Har övertygat mig själv att detta aldrig skall komma till min mors kännedom. Samtidigt lyckades jag vara otrogen mot min dåvarande flickvän
Citera
2009-01-17, 23:20
Medlem
bronsfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
det var som att kasta en korv i en korridor

haha just den varianten har jag aldrig hört, ligger dubbelvikt här
Citera
2009-01-18, 01:19
Medlem
Ingen penetration genomförd, men i efterhand känns det väldigt skabbigt att ha legat med händerna i totalt okänd blondins fitta bakom palmen på RioRio. (Nej jag tvingade mig inte på henne, hon låg ovanpå mig så jag nästan inte kunde andas).
Citera
2009-01-18, 02:59
Medlem
Chillpills avatar
Jarå, ångrar mej ganska mycket just nu faktiskt..

Jag och min kompis drog hem till 2 tjejer, och alla blir lagom småfulla, och det slutar självklart med att jag går in i sovrummet med en av tjejerna,
Det första klanteriet som händer är att hennes byxor satt så jävla tajt att dom knappt gick och dra av, så jag drog till som fan och då lossna dom såklart.. och jag flög av sängen och rakt in i väggen för att sedan landa på nån liten byrå av något slag...
jag skrattar och struntar i det ,

efter en kort liten paus så börja vi hålla på igen, jag börjar slicka henne och det går jävligt bra, och precis då när hon är påväg att komma för fjärde gången (måste skryta)
då kommer självklart hennes kompis in, jag får en sån chock så jag kastar mej bakåt och voltar av sängen, slår huvet i samma jävla byrå, och sen lyckas jag peta till nån stol som välter över mej, OCH HENNES KOMPIS STÅR KVAR OCH KOLLAR I SÄKERT 1 MIN OCH SÄGER ÅT MIN POLARE ATT KOMMA FÖR DE VAR JU SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA KUL!

Sen ville jag inte vara med och leka längre, bruden vart såklart skitförbannad, men lyckades iaf övertala henne att hon var skyldig mej några blåsjobb
Citera
2009-01-18, 03:33
Medlem
pretorians1s avatar
Japp,alla gånger med den jag var gift med
Citera
2009-01-18, 12:13
Medlem
orfikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstatera
Ingen penetration genomförd, men i efterhand känns det väldigt skabbigt att ha legat med händerna i totalt okänd blondins fitta bakom palmen på RioRio. (Nej jag tvingade mig inte på henne, hon låg ovanpå mig så jag nästan inte kunde andas).

Varför ångrar du det då?
Var hon din syster?
Citera
2009-01-18, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orfiker
Varför ångrar du det då?
Var hon din syster?
ah, en 99-postare försöker hävda sig. Nej, men nog fan känns det jävligt skabb att pulla en tjej precis vid ett dansgolv
Citera
2009-01-18, 12:40
Medlem
Pallevantes avatar
När jag gick första året på gymnasiet skulle jag och en kille till bli kända. Vi satte ihop en liten duo och spelade in ett par akustiska covers där han spelade gura och jag sjöng.
Rockstjärnedrömmen slog aldrig in, men under ett par veckor skickades låtarna runt på msn i vår lilla stad och vi hann få två fans. En snubbe som var ett par år yngre än oss och som ville bjuda oss på öl, samt en 15årig tjej som tyckte att vi var det bästa som hänt sen Fet blev det nya svarta.

Jag och tjejen snackade lite på msn och det visade sig ganska snart att hon ville låta mig göra de mest grafiska saker med henne. Jag var inte sen på att haka på och när hon sa att jag "nog skulle tycka hon var tjock" antog jag att det bara var skitsnack. "Femtonåriga tjejer tycker alltid att dom är tjocka" skrockade jag nedlåtande och kunnigt till min gitarrist när han sa att hon kanske var tjock på riktigt. Han var ju bara avundsjuk.
Jag stämde träff med tjejen en eftermiddag. Eftersom hon var ny i stan gick jag med på att möta henne vid en badplats och lotsa henne upp för en lång backe som ledde till området jag bodde i.

Sommarsolen sken och fåglarna kvittrade och jag stod där och räknade minuterna tills det att min kvinna skulle komma när en fetlagd blondin i signalgrön väst kom rullande på en barncykel halvvägs upp mellan hennes enorma skinkor. Först hann jag bli lite rädd att det var henne jag skulle träffa, men när hon rullade förbi pustade jag lugnt ut. Det skulle jag inte gjort.
Utan luft i lungorna var jag nära att dö av syrebrist när monstret sladdade in med sin cykel bakom mig och yttrade de vidrigaste ordet någonsin. Mitt namn.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, men eftersom det här var mitt första fan kände jag mig tvungen att ta med henne hem och ge henne en åktur. En så här fet tjej som dessutom är ny i stan kanske kan få lite vänner om hon berättar att hon knullat en stjärna. Hennes gröna väst och t-shirt som läste "singel" till trots, jag skulle offra mig och göra den här flickan en tjänst.

Backen upp mot mig var vidrig. Jag ledde hennes cykel och tänkte på att det här bara var första steget på vägen, en rolig sak att tänka på när jag inte vill komma för fort när jag lägrar tighta fans i framtiden.
Även om hon inte pustade och frustade lika mycket i sängen som i backen upp mot mig kommer hennes ansikte och samlagsljud för alltid vara etsat i mitt minne.
Jag vill inte gå in på för många detaljer om själva samlaget, men om du någonsin legat och surfat på en stor tjock tjej som luktar lite fis vet du precis vad jag pratar om.
Citera
2009-01-18, 12:52
Medlem
mellowmels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
...en fetlagd blondin i signalgrön väst kom rullande på en barncykel halvvägs upp mellan hennes enorma skinkor...

Hahaha! jag kissade fan nästan på mig av den beskrivningen. Starkt av dig att genomföra akten!
Citera
2009-01-18, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Tiden, då var det "heta linjen". En tjej nappade och kom hem till mig. Vi hade sjukt bra sex, men när jag tände lyset så såg jag att jag var helt blodig.

Inte så farligt, man kan ju duscha :-)

Men jösses, har du verkligen träffat någon från heta linjen? Sjukt!
Citera
2009-01-18, 14:04
Medlem
pump-action.s avatar
Var väl de första gångerna, då man var ung och tjejen var rätt äldre. För det första var jag inte helt bekväm med det, då hon var förjävla på och har aldrig gillat fysisk kontakt särskilt mycket.

Sedan var man ju naiv på den tiden och jag har räknat ut att jag allt blev lite utnyttjad, menar nu inte sexuellt utan typ utnyttjade mitt förtroende. Och något som alltid gjort mig extremt arg är när någon försöker utnyttja mig, och särskilt om de lyckas. Det är nog bara en som gjort det hittils.

Sköna bj's dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in