Jarå, ångrar mej ganska mycket just nu faktiskt..
Jag och min kompis drog hem till 2 tjejer, och alla blir lagom småfulla, och det slutar självklart med att jag går in i sovrummet med en av tjejerna,
Det första klanteriet som händer är att hennes byxor satt så jävla tajt att dom knappt gick och dra av, så jag drog till som fan och då lossna dom såklart.. och jag flög av sängen och rakt in i väggen för att sedan landa på nån liten byrå av något slag...
jag skrattar och struntar i det

,
efter en kort liten paus så börja vi hålla på igen, jag börjar slicka henne och det går jävligt bra, och precis då när hon är påväg att komma för fjärde gången (måste skryta

)
då kommer självklart hennes kompis in, jag får en sån chock så jag kastar mej bakåt och voltar av sängen, slår huvet i samma jävla byrå, och sen lyckas jag peta till nån stol som välter över mej, OCH HENNES KOMPIS STÅR KVAR OCH KOLLAR I SÄKERT 1 MIN OCH SÄGER ÅT MIN POLARE ATT KOMMA FÖR DE VAR JU SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA KUL

!
Sen ville jag inte vara med och leka längre, bruden vart såklart skitförbannad, men lyckades iaf övertala henne att hon var skyldig mej några blåsjobb