Tjaba.
Jag använder då Windows XP.
För ett tag sen så skulle jag skanna min dator efter spyware/malware skit, då blev jag rekommenderad "Spyware Doctor", jag har även använt detta programmet innan och det har fungerat bra.
Men nu efter jag hade skannat datorn så hittade jag lite skit som jag skulle ta bort, så jag tog bort dem.
Efter jag hade startat om datorn lite senare så märkte jag hur segt allting har blivit, starta spel tar mycket längre än vanligt osv, men det är inte segt på något sätt när jag väl spelar.
Men det värsta är nog firefox (även internet explorer) hackar fast lite då och då och varje "hack" varar i ungefär 4-10 sekunder och det hackar fast typ var 6-15 sekund vilket är otroligt störigt när man t.ex. skriver (som jag gör nu).
Hur ska jag lösa detta!?
*EDIT* Det är även så att ibland när jag minimizar firefox så försvinner den från toolbaren (längst ner) och jag måste använda mig av alt+tab för att hitta den i listan.
Senast redigerad av Blazor94 2011-01-03 kl. 14:15.
Tja.
Jag rensade Cache och Historiken samt virussökte.
Jag hittade inga virus, men efter att ha rensat så går det LITE bättre än innan med firefox, men vet inte hur jag ska göra nu x_x
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!