Granit Vit r en av dom frsta jag snusade nr jag brjade snusa. Och den r jvligt god Vill man f ut det bsta av billigt snus ska man vnda sig mot Granit Vit
Jag snusar mestadels granit, fast ibland blir det en dosa Gteborgs rap! Jag tycker att granit hller, hur ska man sga det, "smak kvalitn" som t.ex. Gteborgs rap, inte samma smak men r ungefr lika gott.
Ngon som vet om det hnder ngot speciellt med fretaget just nu? Kvalitn har varierat sjukt mycket sen brjan av sommaren.
Kpte en dosa d dr prillorna var torra, hrda och halvfulla. Nr jag kpte igen senare var de helt annorlunda - mjukare, jmnare och ny pse verkade det som. Efter sommaren har jag fortsatt kpa fast i en annan stad. Fick den bttre varianten till en brjan, men nu senast var det torrt, hrt och halvfullt igen.
granit r helt okej de r goda men vit portion smakar ingenting original portionen r som general ungefr den r riktigt god
prillan rinner direkt smaken r dock lite sur men det r ju citrussmak fr 10-15 spnn mindre n general r detta ett snus fr den som vill spara lite pengar och nd snusa gott
prillan rinner direkt smaken r dock lite sur men det r ju citrussmak fr 10-15 spnn mindre n general r detta ett snus fr den som vill spara lite pengar och nd snusa gott
Graniten r att fredra varje dag framfr Generalen, frmst p grund av priset och att den smakar mycket mera, synd bara att den skaver p tandkttet s frbannat och att smaken upphr relativt fort.
Graniten r att fredra varje dag framfr Generalen, frmst p grund av priset och att den smakar mycket mera, synd bara att den skaver p tandkttet s frbannat och att smaken upphr relativt fort.
ja graniten r god smakar mer n general och r billig skaver hller jag med om men kunde bry mig mindre snusar det om jag vill smaken r konstant tycker jag hller som en general i alla fall
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!