Granit r helt okey men inget jag tycke rom i lngden.. Jag har snusat grov white en lngre tid nu och jag tycker om smaken men jag ahr alltid haft ett problem och det r att snusen tappar smaken efter ca 30-40 min pga jag sitter och suger p den och det gr att jag aldrig knner mig riktigt tillfredsstlld.. r det ngon mer som rkat ut fr detta?
Jag har snusat i ca 4 r dock har jag aldrig klarat av gbg rap pga att jag tycker det har en sur och spy liknande smak.. men det handlar ju lite om vad man r van vid..
Jag tycker inte illa om Granit, men det r inte min favorit. Min favorit r Ettan eller Gteborgs Rape'.
Men nu kr jag med Granit, eftersom jag har jvligt lite pengar. Allt snus jag ter r ls-snus, jag tl inte portion/ekkorrbindor.
Jag tycker inte illa om Granit, men det r inte min favorit. Min favorit r Ettan eller Gteborgs Rape'.
Men nu kr jag med Granit, eftersom jag har jvligt lite pengar. Allt snus jag ter r ls-snus, jag tl inte portion/ekkorrbindor.
Dumfrklara mig inte nu men vad menar du med ter?:O
Granit portion r hrligt. Bra pris jmfrt med andra och smakar gtt. Vet inte om jag inbillar mig men tycker det frter lite mer n exempelvis kronan, general, ettan osv. Kanske bara r ngot jag har ftt fr mig dock.
Tycker ocks det frter mer. Och jag tycker inte om det. Fr man fr inte mer saft utan underlppen blir bara torrare och som sagt, det frter mer.
[quote=Pratie]Dumfrklara mig inte nu men vad menar du med ter?:O[/QUOTE
Att jag "ter" snus betyder inte att jag frtr det, men att jag anvnder det. Det r en ovana jag har att sga "ter". Hr uppe i Vsterbotten s sger man att man "ter snus" om man snusar
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!