2011-01-12, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale
Spelar ju en jvla roll.
Ta Grov som exempel, bara att frsa ut skiten s kommer allt p en gng.

Varfr gr det bara ha en portionsnus inne i en timme?

Brukar bara skrapa verlppen med tungan och spotta ut det. Inte svrare n s

Tycker det brjar smaka surt efter ungefr 90minuter. S brukar inte ha portionen lngre n det.
Citera
2011-01-12, 13:36
Medlem
Granit r helt okey men inget jag tycke rom i lngden.. Jag har snusat grov white en lngre tid nu och jag tycker om smaken men jag ahr alltid haft ett problem och det r att snusen tappar smaken efter ca 30-40 min pga jag sitter och suger p den och det gr att jag aldrig knner mig riktigt tillfredsstlld.. r det ngon mer som rkat ut fr detta?

Jag har snusat i ca 4 r dock har jag aldrig klarat av gbg rap pga att jag tycker det har en sur och spy liknande smak.. men det handlar ju lite om vad man r van vid..
Citera
2011-01-12, 17:04
Medlem
Granit ls r bra lgpris snus men tycker att det varierar en hel del frn dosa till dosa. Dock inget man vill ha varje dag.
Citera
2011-01-12, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacob21jacob
Granit ls r bra lgpris snus men tycker att det varierar en hel del frn dosa till dosa. Dock inget man vill ha varje dag.
hur mycket kostar en dosa ls?
Citera
2011-01-12, 19:44
Medlem
Killer-queens avatar
Kr Granit vit, tycker den r bra fr det priset. Gillar doften med lite bergamotte nr man ppnar dosan.

Ska det bli billigare kan jag tnka mig Kronan, men det snuset stinker babianarsel d man ppnar dosan...
Citera
2011-01-12, 20:09
Medlem
ArmeCykels avatar
Jag tycker inte illa om Granit, men det r inte min favorit. Min favorit r Ettan eller Gteborgs Rape'.
Men nu kr jag med Granit, eftersom jag har jvligt lite pengar. Allt snus jag ter r ls-snus, jag tl inte portion/ekkorrbindor.
Citera
2011-01-12, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArmeCykel
Jag tycker inte illa om Granit, men det r inte min favorit. Min favorit r Ettan eller Gteborgs Rape'.
Men nu kr jag med Granit, eftersom jag har jvligt lite pengar. Allt snus jag ter r ls-snus, jag tl inte portion/ekkorrbindor.

Dumfrklara mig inte nu men vad menar du med ter?:O
Citera
2011-01-13, 00:58
Medlem
RickyMcFlys avatar
Jag tycker inte Granit smakar ngot direkt.
Det funkar d ekonomin r dlig, men det r ndfall.
Citera
2011-01-13, 02:25
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Granit portion r hrligt. Bra pris jmfrt med andra och smakar gtt. Vet inte om jag inbillar mig men tycker det frter lite mer n exempelvis kronan, general, ettan osv. Kanske bara r ngot jag har ftt fr mig dock.

Tycker ocks det frter mer. Och jag tycker inte om det. Fr man fr inte mer saft utan underlppen blir bara torrare och som sagt, det frter mer.
Citera
2011-01-13, 03:30
Medlem
ArmeCykels avatar
[quote=Pratie]Dumfrklara mig inte nu men vad menar du med ter?:O[/QUOTE

Att jag "ter" snus betyder inte att jag frtr det, men att jag anvnder det. Det r en ovana jag har att sga "ter". Hr uppe i Vsterbotten s sger man att man "ter snus" om man snusar
Citera
2011-01-14, 17:02
Medlem
Markmags avatar
Granit passar mig nr jag inte kan f tag p ngot annat. Det r ett helt okej snus, men inte mer n s.
Citera
2011-01-14, 21:24
Medlem
lithionits avatar
granit smakar skit, det enda som r bra r vl priset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in