2011-01-03, 11:39
Medlem
Jag antar att mnga har sett videon nom nom nom nom nom nom nom dr sta djur ter sina sta mat till nom nom lten. Hittade en bra mycket grymmare version av Broderskeppet dr bra mycket coolare djur ter, riktigt kul faktiskt!

http://www.youtube.com/watch?v=Ik_sufo3mfs
Citera
2011-01-03, 11:42
Bannlyst
Hur gammal r du? Har du downs syndrom?
Citera
2011-01-03, 11:59
Medlem
auto607989s avatar
Inte kul alls. "Lten" r ju bara extremt strande.

Ggiiiikimmmm
Citera
2011-01-03, 14:29
Medlem
Varfr s dystra? Tyckte den var kul i kontrast till den andra med dom sta djuren men smaken r som baken
Citera
2011-01-03, 16:08
Medlem
19109216s avatar
Hll nstan p att skratta t hur patetisk lten var. Nstan.
Citera
2011-01-04, 14:17
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Bde frsta och sista gngen jag lyssnade p den dr lten.
Citera
2011-01-04, 16:00
Medlem
ColdCradles avatar
Jag tyckte den var bra Srskilt i slutet d han ter den larven eller vad fan det r.. :P
Citera
2011-01-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Bde frsta och sista gngen jag lyssnade p den dr lten.

Frutsttningen fr att man ska kunna uppskatta klippet r nog att man knner till hela internet memen med "nom nom" samt att man har sett ursprungsvideon

Citat:
Ursprungligen postat av ColdCradle
Jag tyckte den var bra Srskilt i slutet d han ter den larven eller vad fan det r.. :P

Hehe det r bear grylls som har grvt fram en vidrig larv under barken p ett trd, sett det avsnittet faktiskt, den verkade vara ngot djluskt vidrig!
Citera
2011-01-05, 03:47
Medlem
CTRLfreaqs avatar
Hahah! Var ju rtt skn kontrast om man jmfr med allt annat som frknippas med "nom nom nom" som r s sockerstt att man fr tjockisdiabetes.

Bear Grylls r fr vrigt en mycket sjuk man. Det bsta var nr han visade hur man i ndfall kunde ge sig sjlv havsvattenlavemang p en flotte mitt ute p havet. Skulle verkligen inte vilja se den ocensurerade versionen! ..eller, jo kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in