2011-01-07, 12:45
Citat:
Ursprungligen postat av Sall2001
Men är du helt j-a dum i huvudet. Jag skriver ju att jag inte orkar kommentera dina totalt inkompetenta inlägg just pga att du inte begriper något.
Det hindrade dig dock inte från att starta den här bedrövliga konversationen, eller hur?
Citat:
Jag lägger min tid på viktigare saker. Jag försökte förklara för dig att det är i mina ögon lika viktigt att känna till skattejämkning som att känna till det enklaste i lagboken men inte ens det greppade du. Lägg ner nu.
Nej, du försökte inte "förklara" någonting alls. Så här lyder ditt första inlägg till mig:
Citat:
Herregud, detta är verkligen inte att kunna skattelagstiftningen. Ungefär lika begåvat som att skriva att man kan hela lagboken för att man vet att det är olagligt att mörda etc.
Apropå obegåvat troll.
Citat:
Du är ju verkligen en komplett idiot. Eller fråga TS om mitt svar var bra eller dåligt. Eller förstås, det vågar du ju inte.

Vaddå vågar? Ditt svar var säkert jättebra. TS ställde en fråga därför att han inte visste svaret, precis som alla intelligenta människor gör, och du svarade. Så som det skall vara. Sen frågade TS "Varför vet man inte om sånt här?".
Därför att man inte vet saker, och i synnerhet inte skattelagstiftningen, förrän man frågar eller har anledning att lära sig. Utom vissa, tydligen, som blev uppfostrad med skattelagar, eller sitter hemma och pluggar skatteverkets blanketter innan man har anledning att använda dem. Eller nåt. Vilken kategori du tillhör vet du bara själv.
Citat:
För övrigt är du ett obegåvat troll.