Jag röstar på George! Om jag ska välja en kvinna är det Zdenka Podkapova från Tjeckien (tror jag). Hennes bröst är, så vitt jag vet, fortfarande äkta & lagom stora. Mitt andraval är playmaten Buffy Tyler & som trea väljer jag porrstjärnan Devon.
håller med garbage på två av namnen, buffy tyler e bland de snyggast jag sett, lagom stora bröst, Zdenska's e jävligt fina, de är ju äkta trots allt =)
men om tar med silikon bröst, har jag några intressanta namn, Leanna scott, Katie Price (Jordan), Bridgette Kerkove, hmm ja deras e grymma! heh
Det var inga dumma bröst ni pratar om, det må jag då säga. Jag har ett par favoriter och det är Blake Mitchells, i och för sig silikon, men hon och hennes bröst är j-t sexiga....... Sen finns ju Chloe Vevrier också.
Den unga damen Sydney Moon har ju underbara bröst (och vilken rolig liten funktion)!
Tyvärr är jag en bakman fast jag kan ju allt uppskatta dom två tvillingtopparna oxå! Sen att jag oftast faller för mindre "fixade" och mer naturliga gör det svårt att hitta ett par "tassar" att resa sig för!
Ni har alla fel!
De härligaste tuttarna i världen har Olivia del Rio. Jag är visserligen vän av STORA tuttar, men Olivias är de absolut vackraste.
De blev bättre med lite silicon, hon pumpade inte upp dom till löjlig storlek. Absolut perfekta! Olivia har öht en mycket hög RA.
Tyvärr är det svårt att hitta bra bilder på henne, så tips mottages tacksamt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!