Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-02, 18:58
  #1
Medlem
Nån som vet nåt bra gratisprogram?

Har en ny dator och fick Norton trial version som har gått ut nu.. hade också AVG men det har också gått ut, så är helt utan nu. Ingen aning vart man ska leta..
2011-01-02, 19:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskabara.
Nån som vet nåt bra gratisprogram?

Har en ny dator och fick Norton trial version som har gått ut nu.. hade också AVG men det har också gått ut, så är helt utan nu. Ingen aning vart man ska leta..
Tanka något bra bara via bittorrent? Detta använder jag personligen: http://thepiratebay.org/torrent/5119...eygen_%5BRH%5D Funkar skitbra!
2011-01-02, 19:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskabara.
Nån som vet nåt bra gratisprogram?

Har en ny dator och fick Norton trial version som har gått ut nu.. hade också AVG men det har också gått ut, så är helt utan nu. Ingen aning vart man ska leta..

Jag skiter blanka fan i om du har en ny dator eller inte, jag bryr mig heller inte det minsta om att ditt Norton har gått ut, bryr mig ännu mindre om att du en gång haft AVG och bryr mig heller inte om att du är utan virusprogram.

Din frågeställning är, var du ska börja leta? Den informationen räcker i fortsättningen tack.
Du kanske ska börja leta via google? Prova googla "Freeware antivirus".
2011-01-02, 19:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendouz
Jag skiter blanka fan i om du har en ny dator eller inte, jag bryr mig heller inte det minsta om att ditt Norton har gått ut, bryr mig ännu mindre om att du en gång haft AVG och bryr mig heller inte om att du är utan virusprogram.

Din frågeställning är, var du ska börja leta? Den informationen räcker i fortsättningen tack.
Du kanske ska börja leta via google? Prova googla "Freeware antivirus".

Jag skiter fullständigt i vad du skiter i. Ditt svar "Prova googla Freeware antivirus" räcker. Räcker med den informationen i fortsättningen.
2011-01-02, 19:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskabara.
Nån som vet nåt bra gratisprogram?

Har en ny dator och fick Norton trial version som har gått ut nu.. hade också AVG men det har också gått ut, så är helt utan nu. Ingen aning vart man ska leta..

varför inte Microsoft Security Essentials ,gratis och skall funka bra

Med Microsoft Security Essentials får du ett realtidsskydd till din hemdator som hjälper dig att hålla stånd mot virus, spionprogram och annan skadlig programvara.

mvh
t
2011-01-02, 20:41
  #6
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Frågor och svar ställs i denna tråd -> https://www.flashback.org/t607650

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback