2020-09-25, 15:30
Medlem
IbizaPizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Asfula tatueringar på brogymsnubbar..
Det var inte tatueringarna som jag tyckte var snygga heller. Utan deras kroppar. Kroppsform och hur pass tränade de är.
Citera
2020-11-29, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Asfula tatueringar på brogymsnubbar..

Vad vill du ha sagt? Håll dig till ämnet
Citera
2020-11-29, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brownisboring
Muskulösa gymkillar är helt oattraktivt, hård kropp med seniga muskler, nej fy. Spännbögar är inte min melodi. Däremot sportiga män är riktigt hett. Så män, sluta bygg muskler och börja sporta

Haha.. hört talas om crossfit? Dom slår ut dina ”sportare” även fast dom väger 100-115 kilo muskler..
crossfit är väl sportens sport, så läs på lite mer om sport 😂
Citera
2020-11-29, 12:29
Medlem
Alla tjejer gillar muskler, mellan 90-120 kilo. Är alltid godkänt, har aldrig nånsin stött på en tjej som inte går igång på min kropp, har även pratat med tjejer som sagt att näää muskler är inget för mig, sen när man knullar henne så kan hon inte sluta vara precis överallt..

https://www.cafe.se/muskler-inne-och...r-gillar-bast/

Precis så är det, tjejer som säger att det är oviktigt är en väldigt liten %. Antagligen efterblivna, eller så har dom inte haft chansen att få röra nån med muskler.
Så sluta ljug för er själva, muskler är hett, men det är inte allt i ett förhållande självklart, men hon kommer allt bli fuktig när hon ser det, även när hon är gift och sitter med sin giraff på stranden och hunken glider förbi.
Citera
2020-11-29, 19:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Alla tjejer gillar muskler, mellan 90-120 kilo. Är alltid godkänt, har aldrig nånsin stött på en tjej som inte går igång på min kropp, har även pratat med tjejer som sagt att näää muskler är inget för mig, sen när man knullar henne så kan hon inte sluta vara precis överallt..

https://www.cafe.se/muskler-inne-och...r-gillar-bast/

Precis så är det, tjejer som säger att det är oviktigt är en väldigt liten %. Antagligen efterblivna, eller så har dom inte haft chansen att få röra nån med muskler.
Så sluta ljug för er själva, muskler är hett, men det är inte allt i ett förhållande självklart, men hon kommer allt bli fuktig när hon ser det, även när hon är gift och sitter med sin giraff på stranden och hunken glider förbi.

Fast det där stämmer inte in på alla tjejer/kvinnor, precis som någon redan skrivit.

Jag har haft förmånen att träffa en ung man med enligt många andra en snygg kropp, men han passade mig inte alls vad gäller sexet. Så jag lät bli att träffa honom nå flera gånger, då jag inte riktigt tände på honom, just för att hans stil inte passade mig, och då hjälper det inte med muskler...
Så, bara muskler tänder inte mig, däremot kan ett finurligt leende göra det, eller en skön dialekt, och då kvittar det om mannen har en massa muskler, då är det leendet jag ser och som gör att jag är nära att krypa ur trosorna.

Så, jag har provat och vet att muskler hos en man inte är vad som tänder mig, snarare lite seniga män, men som ändå kan vara starka men inte ser stora och starka ut.
Citera
2020-11-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Fast det där stämmer inte in på alla tjejer/kvinnor, precis som någon redan skrivit.

Jag har haft förmånen att träffa en ung man med enligt många andra en snygg kropp, men han passade mig inte alls vad gäller sexet. Så jag lät bli att träffa honom nå flera gånger, då jag inte riktigt tände på honom, just för att hans stil inte passade mig, och då hjälper det inte med muskler...
Så, bara muskler tänder inte mig, däremot kan ett finurligt leende göra det, eller en skön dialekt, och då kvittar det om mannen har en massa muskler, då är det leendet jag ser och som gör att jag är nära att krypa ur trosorna.

Så, jag har provat och vet att muskler hos en man inte är vad som tänder mig, snarare lite seniga män, men som ändå kan vara starka men inte ser stora och starka ut.

Nä precis, då tillhör du kanske den lilla % som inte gör det, som jag sa. Men du kommer alltid att titta på killen med snygg kropp när han är i närheten, oavsett om du inte tänder på det.

Det är ju alltid ett plus att som kille att bli uppmärksammad för att vidare kunna få tjejen att bli mer intresserad när man pratar. Alltså är ju den första delen i det hela avklarat av sig själv.
Sen köper jag såklart att kemi och andra saker på ett utseende kan vara mer attraktivt, det tycker jag ju själv med.
Charm slår ju det mesta och kan få vem som helst att bli tokig i en person.
Citera
2020-11-29, 22:46
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Nä precis, då tillhör du kanske den lilla % som inte gör det, som jag sa. Men du kommer alltid att titta på killen med snygg kropp när han är i närheten, oavsett om du inte tänder på det.

Det är ju alltid ett plus att som kille att bli uppmärksammad för att vidare kunna få tjejen att bli mer intresserad när man pratar. Alltså är ju den första delen i det hela avklarat av sig själv.
Sen köper jag såklart att kemi och andra saker på ett utseende kan vara mer attraktivt, det tycker jag ju själv med.
Charm slår ju det mesta och kan få vem som helst att bli tokig i en person.

Jag kanske är en sån "en-procentare"...
Men det som är en snygg kropp för mig, är sällan en med mycket synliga muskler. Inte så ofta en man med stor andel muskler har ett snyggt ansikte enligt mitt tycke.

Kommer man så långt som till prat, så är det till stor del, tror jag, om mannen utan ord kan förmedla vad han skulle vilja göra med mig, som gör att jag tänder till. På ett subtilt men ändå uppenbart sätt, svårt att förklara, men det ska liksom ligga i luften men inte vara uttalat.
Om jag blir nervös, så brukar mannen ha sänt ut rätt vibbar för attraktion från min sida.
Citera
2020-11-30, 03:07
Frågan är om det skiljer mellan vad en medianman vill ha och en medianflata. Och hur många i tråden som verkligen är kvinnor. Troligtvis 95% män.

Varför kan Flashback inte skriva kön under användaren?
Citera
2020-12-04, 21:08
Medlem
Efter många års uppehåll från dateande så har jag upplevt en sak som inte stämmer med att all kvinnor vill ha vältränade män. Jag har blivit stående i kallingarna med bar överkropp och de utbristet "vi kan inte ha sex du är för vältränad, jag får bara komplex". Då är dessa kvinnor 5-15 år yngre än jag (jag är 44) och ibland lite runda. Jag har bra definition och muskelmassa, skulle tävla i men's physique 40+ innan covid. Detta är Tinder träffsr så det har bara handlat om sex initialt.

Mvh
Citera
2020-12-05, 15:14
Medlem
IbizaPizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Efter många års uppehåll från dateande så har jag upplevt en sak som inte stämmer med att all kvinnor vill ha vältränade män. Jag har blivit stående i kallingarna med bar överkropp och de utbristet "vi kan inte ha sex du är för vältränad, jag får bara komplex". Då är dessa kvinnor 5-15 år yngre än jag (jag är 44) och ibland lite runda. Jag har bra definition och muskelmassa, skulle tävla i men's physique 40+ innan covid. Detta är Tinder träffsr så det har bara handlat om sex initialt.

Mvh
Fast då vill de ju ha sex med dig och tycker du ser bra ut. Till och med grymt bra ut. Grejen blir att de känner att du står över dem och är på en högre nivå för att du ser för bra ut och de känner sig för osäkra, otränade eller oattraktiva. Då sitter ju problemet i deras huvud, att de inte räcker till och problemet är deras självbild. Det handlar inte om att de inte skulle tända på dig eller blir avtänd av muskler. Det handlar om deras ångest över sig själva.

Inte många tjejer jag vet som tänder på killar som är smalfet/skinnyfat eller tjocka...
Citera
2023-12-28, 20:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek

Mvh
Du får uppenbarligen inte välja att du som muskelman föredrar lite runda tjejer, därför att dom har matchat den ultimata manskroppen mot den ultimata kvinnokroppen som enligt idealet ska vara smal, så det är dessa fula brudar du får dig tilldelad med din fysik för det går inte att kriga mot skönhetsideal satta av män som du (utan att vara som du)
Citera
2023-12-28, 20:52
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Vältränade killar är sexiga, det är väl i princip alla tjejer överens om?
Men frågan är hur, och hur mycket, som är attraktivt.

Detta är viktigt att reda ut. Kroppsförbränning kan man knappast påverka själv, utan det föds man med. Däremot, vad man väljer att göra, och hur man tränar, är frivilligt, det väljer man själv.

Tjejer, jag vill att ni berättar vilken kroppstyp ni finner mest attraktiv, och varför.

Skicka gärna bilder!
Personligen tycker jag det är skitfult med muskelbyggda kroppar. Sjukt avtändande, liksom deras personlighet brukar vara. Megarexiker nej tack. Men vältränade, visst, tänk mellanviktsboxare (som mest), klättrare, ironman-deltagare, kampsportare (inte de flesta MMA eller fejk-wrestling) typ så. Föredrar en man med skarp hjärna och skill framför perfekt deffad kropp, men synliga abs är najs och gubbmage är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in