Citat:
Ursprungligen postat av
Lastmaskin
Alla tjejer gillar muskler, mellan 90-120 kilo. Är alltid godkänt, har aldrig nånsin stött på en tjej som inte går igång på min kropp, har även pratat med tjejer som sagt att näää muskler är inget för mig, sen när man knullar henne så kan hon inte sluta vara precis överallt..
https://www.cafe.se/muskler-inne-och...r-gillar-bast/
Precis så är det, tjejer som säger att det är oviktigt är en väldigt liten %. Antagligen efterblivna, eller så har dom inte haft chansen att få röra nån med muskler.
Så sluta ljug för er själva, muskler är hett, men det är inte allt i ett förhållande självklart, men hon kommer allt bli fuktig när hon ser det, även när hon är gift och sitter med sin giraff på stranden och hunken glider förbi.
Fast det där stämmer inte in på alla tjejer/kvinnor, precis som någon redan skrivit.
Jag har haft förmånen att träffa en ung man med enligt många andra en snygg kropp, men han passade mig inte alls vad gäller sexet. Så jag lät bli att träffa honom nå flera gånger, då jag inte riktigt tände på honom, just för att hans stil inte passade mig, och då hjälper det inte med muskler...
Så, bara muskler tänder inte mig, däremot kan ett finurligt leende göra det, eller en skön dialekt, och då kvittar det om mannen har en massa muskler, då är det leendet jag ser och som gör att jag är nära att krypa ur trosorna.
Så, jag har provat och vet att muskler hos en man inte är vad som tänder mig, snarare lite seniga män, men som ändå kan vara starka men inte ser stora och starka ut.