Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
är i färd med att flytta till malmö igen, och vill börja träna på gym. såg att fitness24seven hade dagkort för 99kr/mån vilket vore perfekt för min tighta fattigmansbudget, nackdelen är om jag hittar ett jobb som gör att jag inte kan träna de tiderna, men då kan man väl sälja/överlåta kortet....
iallafall, hur är det där? mkt folk på dagarna? fräscht/ofräscht? är ett lat fetto som behöver gå ner 10 kg och tänkte att gym kan vara ett bra sätt att fördriva lite tid om dagarna också

det låga priset kanske bara drar sig åt massa skumma typer som man inte vill ha i samma lokal?

Undvik att träna under dagen och gå antingen dit jättetidigt eller sent så är det helt okej, annars så är saker sönder stup i kvarten och det är en hel del spännblattar där som upptar en hel del maskiner genom att bara stå och snacka samt luftpumpa.
Antingen accepterar du det och går vid oortodoxa tider eller så lägger du på lite pengar och väljer ett helt annat gym.
Relativt fräscht beroende på vem som har varit där just då, men generellt så är det ofräscht och dåliga maskiner.
Har du inga generella krav på miljön så är det ett ställe för dig, men har du krav på miljön och att maskiner ska fungera som de ska och att det ska vara fräscht så är det inte för dig.