2013-04-08, 20:54
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Men förhelvete min tjej lyfter mer än så, du får nog kolla över din kost med för du måste äta helt åt helvete.
Ang din träning måste den även vara åt helvete, du behöver ta hjälp av någon kunnig i ämnet kost, träning och inte minst sömn/vila, försök bli polare med de stora killarna på gym så kanske de kan hjälpa dig.

"95% av folket som tränar på större gymkedjor har ingen aning om vare sig kost eller träning, först och främst måste man sätta upp ett huvudmål.
Man ser ofta taniga killar som bara är skinn och ben tillbringa en stor del av sin tid på löpbandet när de egentligen borde styrketräna ist, sen ser man fettkategorin sitta och köra koncentrationsövningar för biceps tex

Fettona håller även till på alla pass som bränner minst kalorier som tex zumba & joga så de efteråt kan åka hem fullt nöjda med sin prestation samtidigt som de belönar sig med en pizza på 2500kcal "

haha amen till det!
Citera
2013-04-10, 20:12
Medlem
lovsjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Men förhelvete min tjej lyfter mer än så, du får nog kolla över din kost med för du måste äta helt åt helvete.
Ang din träning måste den även vara åt helvete, du behöver ta hjälp av någon kunnig i ämnet kost, träning och inte minst sömn/vila, försök bli polare med de stora killarna på gym så kanske de kan hjälpa dig.

"95% av folket som tränar på större gymkedjor har ingen aning om vare sig kost eller träning, först och främst måste man sätta upp ett huvudmål.
Man ser ofta taniga killar som bara är skinn och ben tillbringa en stor del av sin tid på löpbandet när de egentligen borde styrketräna ist, sen ser man fettkategorin sitta och köra koncentrationsövningar för biceps tex

Fettona håller även till på alla pass som bränner minst kalorier som tex zumba & joga så de efteråt kan åka hem fullt nöjda med sin prestation samtidigt som de belönar sig med en pizza på 2500kcal "

Haha spot on, håller med 100 %
Citera
2013-04-19, 16:55
Någon som vet hur lämpligt/olämpligt det är att tas vid medicinering som Ritalin? (ADHD/ADD-läkemedel)
Citera
2013-04-19, 17:28
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjelvefan
Någon som vet hur lämpligt/olämpligt det är att tas vid medicinering som Ritalin? (ADHD/ADD-läkemedel)

Med undantag för att det kan bli lite för mycket centralstimulanter i kroppen så är det inga problem.
Citera
2013-04-24, 18:04
Medlem
Kan nån rekommendera mig en vettig pwo nu när craze är borta, Som inte är full med skit, gärna nån stimulant i så man inte blir immun mot effekten efter en vecka.
Citera
2013-04-24, 19:06
Medlem
Tyson1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Kan nån rekommendera mig en vettig pwo nu när craze är borta, Som inte är full med skit, gärna nån stimulant i så man inte blir immun mot effekten efter en vecka.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...elerated-454-g
Citera
2013-04-24, 19:07
Medlem
Tyson1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson1993
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...elerated-454-g

Beskrivs som uppföljaren till Craze, har inte provat men snackade med en kille hos gymgrossisten som hade testat bashen tidigt, han beskrev den som snarlik eller nästintill bättre.
Citera
2013-04-24, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson1993
Beskrivs som uppföljaren till Craze, har inte provat men snackade med en kille hos gymgrossisten som hade testat bashen tidigt, han beskrev den som snarlik eller nästintill bättre.

Ska kolla på detta, blev lite fundersam dock, ser att den innehåller fenyletylamin , var det inte detta som gjorde att Craze fick saluförbud?, Såfall hur/varför är denna okej att sälja då?
Citera
2013-04-24, 19:49
Medlem
Tyson1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Ska kolla på detta, blev lite fundersam dock, ser att den innehåller fenyletylamin , var det inte detta som gjorde att Craze fick saluförbud?, Såfall hur/varför är denna okej att sälja då?

Har för lite kunskap om ämnet för att svara på det, däremot är Schisandra chinensis extraktet substansen som kommer bli undersökt i framtiden.
Citera
2013-04-28, 01:28
Medlem
DuranDurans avatar
Vilken PWO rekommenderar ni för en som bara vill springa? Typ så man blir sjukt taggad o bara vill springa mer!!!
Kommer springa 7-10+ km och svettas sjukt mycket då det är utomlands. Tar med det då kanske några PWO gör så mitt hjärta inte orkar och jag tillslut får hjärtattack
Senast redigerad av DuranDuran 2013-04-28 kl. 01:31.
Citera
2013-04-28, 02:39
Medlem
Tyson1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
Vilken PWO rekommenderar ni för en som bara vill springa? Typ så man blir sjukt taggad o bara vill springa mer!!!
Kommer springa 7-10+ km och svettas sjukt mycket då det är utomlands. Tar med det då kanske några PWO gör så mitt hjärta inte orkar och jag tillslut får hjärtattack

Gymgrossistens nya e-handelssida Milebreaker som är inriktad på konditionsidrottare.
Ta en titt där
http://milebreaker.com/
Citera
2013-04-29, 11:27
Medlem
mindtricks1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran

Ingen. varför måste alla idag dricka PWO's innan varje pass?

kan du inte träna utan PWO, borde du inte träna överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in