2012-04-18, 02:45
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipissonu
Bor i Norge och vill man ha PWO:s med DMMA (som är olagligt här) så får man snällt åka till Sverige för att inhandla det.

Har tidigare kört Anabolic Beast från Svenska GG (som innehåller DMMA) men nu har den samma produkten helt plötsligt dykt upp på Norska GG.

Frågan är nu hur det är möjligt...kan någon kunnig vara vänlig att kasta ett öga på innehållet i den Svenska respektive Norska versionen av AB och förklara skillnaderna (om dom finns).
Anar att svaret finns i "Geranium, vattenbaserat extrakt"

Anabolic beast från GG.se

BEAST proprietary blend 4000mg

BEAST PUMP proprietary blend:
L-arginin HCL, beta-alanin, Mg2-kreatinchelat

BEAST INTENSITY proprietary blend:
L-tyrosin, L-histidin, 1,3-dimetylamylamin

Andra ingredienser: Fruktos, citronsyra, artificiella sötningsmedel (acesulfam-K, sucralos), arom, koffein(2,5%))

Anabolic beast från GG.no

BEAST proprietary blend 4000mg

BEAST PUMP proprietary blend:
L-arginin HCL, beta-alanin, Mg2-kreatinchelat

BEAST INTENSITY proprietary blend:
L-tyrosin, L-histidin, geranium (vannbasert ekstrakt)
fruktose, sitronsyre, søtningsmiddel (acesulfam-K, sukralose), aromaer,
koffein (150mg)

Precis, DMAA framställs genom att man extraherar det ur en art av växtsläktet Geranium. DMAA är dock i stort sett ickepolärt, så extraherar man det med vatten blir utbytet lågt och kraftigt förorenat. Därför är "Geranium, vattenbaserat extrakt" lagligt i Norge, det innehåller i praktiken inget DMAA.

Normalt extraherar man DMAA med heptan.
Senast redigerad av Bigorexia 2012-04-18 kl. 02:47.
Citera
2012-04-18, 07:19
Medlem
Discogyms avatar
Sugen att testa Rage x2, läst lite om det men såg att det innehöll DMAE. Någon som vet om man kan få tjackballe av det? För det innehåller nämligen inte DMAA (som jag har läst ska ge tjackballe). Tacksam för svar!
Citera
2012-04-18, 07:34
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discogym
Sugen att testa Rage x2, läst lite om det men såg att det innehöll DMAE. Någon som vet om man kan få tjackballe av det? För det innehåller nämligen inte DMAA (som jag har läst ska ge tjackballe). Tacksam för svar!

Det är nog inte omöjligt även om den bieffekten inte är lika dokumenterad som hos DMAA.
https://www.flashback.org/sp34270566
Citera
2012-04-18, 08:05
Medlem
Discogyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Det är nog inte omöjligt även om den bieffekten inte är lika dokumenterad som hos DMAA.
https://www.flashback.org/sp34270566

Tack! Får väl helt enkelt inte ta något när jag ska träffa bruden
Citera
2012-04-18, 13:40
Medlem
Ipissonus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Precis, DMAA framställs genom att man extraherar det ur en art av växtsläktet Geranium. DMAA är dock i stort sett ickepolärt, så extraherar man det med vatten blir utbytet lågt och kraftigt förorenat. Därför är "Geranium, vattenbaserat extrakt" lagligt i Norge, det innehåller i praktiken inget DMAA.

Normalt extraherar man DMAA med heptan.

Aha tack för den infon!
Som jag misstänkte så har man alltså bara plockat bort DMMA i AB för den Norska marknaden utan att ersätta det med någon annan verksam substans.

Får helt enkelt fortsätta åka till Svinesund och handla PWO
Citera
2012-04-19, 11:23
Medlem
Jag och flickvännen har testat Jacked XX nu ett par gånger, började med 1 skopa, och har båda gått upp till maxdosen idag då 4skopor. Jag är 198cm på cirkus 90kg, vettefan vad tjejen är men ingen av oss har egentligen känt av något märkvärt.

Skulle ni kunna skriva ner något som ni tydligt har märkt av när ni tagit pwo innan träning?
Jag har känt minimala stickingar precis innan jag börjar träna, men inget under passet. Möjligen lite rödprickig i huden.
Citera
2012-04-19, 11:36
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4R3S
Jag och flickvännen har testat Jacked XX nu ett par gånger, började med 1 skopa, och har båda gått upp till maxdosen idag då 4skopor. Jag är 198cm på cirkus 90kg, vettefan vad tjejen är men ingen av oss har egentligen känt av något märkvärt.

Skulle ni kunna skriva ner något som ni tydligt har märkt av när ni tagit pwo innan träning?
Jag har känt minimala stickingar precis innan jag börjar träna, men inget under passet. Möjligen lite rödprickig i huden.
Ökad pump, ökade svettningar och ökad ork är vanliga effekter som många upplever under passet.
Citera
2012-04-26, 21:38
Medlem
Har provat Jack3d och fick inget effekt. Någon som kan rekommendera en bra PWO? Gärna med stickningar : )
Citera
2012-04-26, 21:39
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Har provat Jack3d och fick inget effekt. Någon som kan rekommendera en bra PWO? Gärna med stickningar : )
Crack
Citera
2012-04-26, 21:42
Medlem
Citat:
Crack

Finner du den bättre än brutal fx?
Citera
2012-04-26, 21:44
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Finner du den bättre än brutal fx?

Jag har då aldrig läst om någon som fått stickningar av Brutal FX, men det kanske man kan få. Jag har använt neither. Gör enbart rekommendationer utifrån vad jag läst mig till så att säga.
Citera
2012-04-26, 22:03
Medlem
Citat:
Jag har då aldrig läst om någon som fått stickningar av Brutal FX, men det kanske man kan få. Jag har använt neither. Gör enbart rekommendationer utifrån vad jag läst mig till så att säga.

Du kan inte rekommendera någon utan DMAA jag krashar som fan efter passet.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in