Flashback bygger pepparkakshus!
2012-02-19, 01:27
Medlem
Hej!

Är det någon som har testat L-arganin i ren pulverform? Isf vad tyckte ni? Vilka effekter gav det?

Har hört att det ska ge en sjuk pump?
Citera
2012-02-19, 02:04
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossejo
Hej!

Är det någon som har testat L-arganin i ren pulverform? Isf vad tyckte ni? Vilka effekter gav det?

Har hört att det ska ge en sjuk pump?
Är fan det äckligaste jag någonsin stoppat i mig. Absolut inte värt det för mig iaf.

Nej får bättre pump av vissa PWOs.
Citera
2012-02-19, 22:27
Medlem
cheesepucks avatar
Är det någon som har testat WNT Triple Protein, WNT Loading Drink Xtreme eller WNT Creatin Pyruvate? Blev tipsad om det av en polare, så tänkte även kolla med er om det är att föredra

Har förövrigt testat Jack 3D och det var helt sjukt. Höjde mig med 2-3 snäpp på varje övning. Men till er som ska köpa detta, drick inte alkohol samma dag som ni använt det. Jag vart helt förstörd dagen efter. Mitt huvud var bara tomt. Helt jävla väck var jag!
Citera
2012-02-19, 22:41
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesepuck
Är det någon som har testat WNT Triple Protein, WNT Loading Drink Xtreme eller WNT Creatin Pyruvate? Blev tipsad om det av en polare, så tänkte även kolla med er om det är att föredra

Har förövrigt testat Jack 3D och det var helt sjukt. Höjde mig med 2-3 snäpp på varje övning. Men till er som ska köpa detta, drick inte alkohol samma dag som ni använt det. Jag vart helt förstörd dagen efter. Mitt huvud var bara tomt. Helt jävla väck var jag!

Ett tips är att undvika fitnessguruns produkter. Det är mest överreklamerad skit till enorma överpriser. Gymvarhuset.com är både billigare och minst lika bra (i vissa fall även bättre) om du håller dig till deras eget märke, FX.
Citera
2012-02-21, 19:24
Medlem
cheesepucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Ett tips är att undvika fitnessguruns produkter. Det är mest överreklamerad skit till enorma överpriser. Gymvarhuset.com är både billigare och minst lika bra (i vissa fall även bättre) om du håller dig till deras eget märke, FX.

Vad tycker du jag ska köra på då? Är 17 år, 175 och väger 70-75. Vill bara bli stor
Har blivit betydligt bredare sen jag började gymma, ca 1 år sedan, men inte så jättemycket muskler. Har kört "seriöst" i 2 månader tidigare, men ska nu börja köra på bra med 5-6 dagar i veckan tills sommaren.
Citera
2012-02-21, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesepuck
Vad tycker du jag ska köra på då? Är 17 år, 175 och väger 70-75. Vill bara bli stor
Har blivit betydligt bredare sen jag började gymma, ca 1 år sedan, men inte så jättemycket muskler. Har kört "seriöst" i 2 månader tidigare, men ska nu börja köra på bra med 5-6 dagar i veckan tills sommaren.

Först vill jag bara säga hejdå. Det är 18års gräns här.

Sov träna och ät så kommer det gå bra för dig.
Adjö
Citera
2012-02-24, 00:07
Medlem
Nu har jag lust att testa en ny PWO.

Har testat Jacked XX vilket inte funkade ett skit på mig.

Har nu det senaste kört No-xplode 2.0, funkade la ett tag i början, skön pump osv men inget speciellt.

Hade velat testa Razor 8 Blast powder från sportkost.se men dom verkar ha tagit bort den från sortimentet tråkigt nog.

Någon som har lite andra tips på de ni provat?
Citera
2012-02-24, 01:53
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Är jack3d något att rekommendera till sin flickvän som är liten i kroppen?
Citera
2012-02-24, 08:05
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Är jack3d något att rekommendera till sin flickvän som är liten i kroppen?

Ge henne bara en mindre dos.
Citera
2012-02-24, 08:06
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear

Har testat Jacked XX vilket inte funkade ett skit på mig.

Har nu det senaste kört No-xplode 2.0, funkade la ett tag i början, skön pump osv men inget speciellt.

Hade velat testa Razor 8 Blast powder från sportkost.se men dom verkar ha tagit bort den från sortimentet tråkigt nog.

Någon som har lite andra tips på de ni provat?

Brutal FX finns alltid.
Citera
2012-02-24, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear

Jag lägger min röst på Craze (galen stim-produkt). Eller så testar du Rage Nitro, helt ok också
Citera
2012-02-25, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackJesus
Jag lägger min röst på Craze (galen stim-produkt). Eller så testar du Rage Nitro, helt ok också

Har spanat in den Craze. Läste runt lite på utländska sidor osv också och den har fått väldigt positiv kritik så den ska jag nog beställa när den kommer in på lager igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in