2020-10-16, 17:30
Medlem
Beställde Supercharged från pwobutiken då det sades i tråden att den var som gamla jack3D och craze. Kan då säga att det är totalt skitsnack. Kände ingen effekt alls av en hel skopa. Ren bluff! Och alla som grönat den är troll.
Citera
2020-10-17, 10:29
Medlem
Just fått hem Xtreme rocket och oxyshred ifrån PWObutiken, någon som testat?
Citera
2020-10-17, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomname12
Beställde Supercharged från pwobutiken då det sades i tråden att den var som gamla jack3D och craze. Kan då säga att det är totalt skitsnack. Kände ingen effekt alls av en hel skopa. Ren bluff! Och alla som grönat den är troll.

Känner inte heller av den där så mycket, men bättre än en vanlig pwo. Sen vet man ju aldrig vad det är för kvalité på ingredienserna tyvärr.
Citera
2020-10-17, 12:36
Medlem
Varken jag eller min vän har känt någonting på 1 1/2 skopa ens. Tkr vanlig pwo funkar bättre isf. Funderar på om mam ska testa beställa crack från fatburners.
Mvh
Citera
2020-10-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrxwl
Nja, det stämmer till viss del.
Jag har en kompis som beställde hem 2 burkar efedra supercaps när det var hett, dessa fastnade i tullen. Personen blev sen kontaktad av polisen angående smuggling men det blev nedlagt omgående verkar det som för det hände inget mer.

efedrin är klassat, dmaa hör till en annan kategori hälsoskadligt, är inte samma sak, efedrin är lagligt ersatt av synefrin. tullen beslagtar och förverkar ditt dmaa utan några andra omständigheter. beställer du från butiker vars ansvar ligger på postnord så kan du räkna med ett högre beslagtagande än om dhl, ups eller tredjeparts skulle sköta logistiken. Mindre nogranhet hos de icke statliga, bättre för din integritet dessutom.
Senast redigerad av fonzen 2020-10-17 kl. 20:03.
Citera
2020-10-19, 20:02
Medlem
Idag kom min burk Super Charged från pwobutiken.com (4 arbetsdagar efter utskick)
Det är en ganska dyr burk, dock har den 45 serveringar (som kan bli 90 om man endast kör halvskopor), däremot känner jag inte att en halvskopa räckte - jag tog en halvskopa och kände väldigt lite, tog en till och då kicka det igång lite mer.

Smaken är väldigt tolererbar - smakar som sprite utan kolsyra så jag fick inga kväljningar (som jag ibland får av andra PWO från gymgrossisten).

Jag har ganska hög tolerans mot allt, vare sig vara kokain, MDMA eller DMAA. Det är inte för jag är en ultraknarkare, utan att jag syftar på min unga ålder samt jättesnabba ämnesomsättning. Jag körde lite mer än en skopa och kände att jag definitivt hade mer energi - däremot var det ingen eufori eller överdriven hype känsla som andra i denna tråd beskrev. Fokuserad, var jag iallafall.

Slutsats:
Denna PWO slår självklart alla lagliga PWO's från gymgrossisten, t.om. Insane Labz Pshycotic som varit den starkaste PWO'n jag testat från gymgrossisten. Nackdelen är priset (600kr+) och att man inte vet hur mycket DMAA som finns i burken, känns som att den borde "slagit" mer än den gjorde.

Återkommer imorgon när jag kör ett till pass med denna så kanske det går bättre!

8/10
Citera
2020-10-19, 20:04
Medlem
Citat:
Varken jag eller min vän har känt någonting på 1 1/2 skopa ens. Tkr vanlig pwo funkar bättre isf. Funderar på om mam ska testa beställa crack från fatburners.
Mvh

Inte orolig att det fastnar i tullen då?
Citera
2020-10-19, 22:42
Medlem
Citat:

Intressant med så många troll i en å samma tråd 🤣 Det troliga är att DU är trollet
Citera
2020-10-19, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
efedrin är klassat, dmaa hör till en annan kategori hälsoskadligt, är inte samma sak, efedrin är lagligt ersatt av synefrin. tullen beslagtar och förverkar ditt dmaa utan några andra omständigheter. beställer du från butiker vars ansvar ligger på postnord så kan du räkna med ett högre beslagtagande än om dhl, ups eller tredjeparts skulle sköta logistiken. Mindre nogranhet hos de icke statliga, bättre för din integritet dessutom.

Effedrin är bara klassat som läkemedel, dvs man torskar ej om man åker fast med det. Det kan dock bli varusmuggling om man tar in i landet. DMAA är klassat som hälsofarlig vara och man får ej ha det på sig men i kroppen.
Senast redigerad av r4z0 2020-10-19 kl. 22:54.
Citera
2020-10-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtrio56
Just fått hem Xtreme rocket och oxyshred ifrån PWObutiken, någon som testat?

Jag har testat Xtreme Rocket, tycker den är grym. För mig räcker en kapsel, så börja med 1
Citera
2020-10-20, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4z0
Jag har testat Xtreme Rocket, tycker den är grym. För mig räcker en kapsel, så börja med 1

Nice, återkommer när jag testat, har kört lite stackers innan 50mg efedrin/50mg dmaa och dom känner man ganska väl när dom kickar in. Men jag blir så jäkla nervös på efedrin så tycker det nästan blir jobbigt.

Ska bli kul o se vad Xtreme Rocket har att erbjuda.
Citera
2020-10-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4z0
Effedrin är bara klassat som läkemedel, dvs man torskar ej om man åker fast med det. Det kan dock bli varusmuggling om man tar in i landet. DMAA är klassat som hälsofarlig vara och man får ej ha det på sig men i kroppen.

Trodde det var båda dopingklassat samt narkotikaklassat då det används i tillverkning av metaamfetamin etc? Iaf, dmaa är också förbjudet vid tävling, liksom efedrin, men hör för mig att effe var narkotika och det enda skillnaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in