2011-01-07, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NCSUS
Okej, lite mer info.. De var i den gropen där polisen hade sökt med hundar (Som jag fattade det) Det är en stor grop, för grustag. Och en liten där som slänger gammalt träbygg skit o sånt, där låg hon. De har även en sensor så när en person åker ner där tar den kort och ägaren får ett sms att någon varit där.

Mer info kommer

Kära nån, vilket tragist slut - om det här nu bekräftas inom kort.
Citera
2011-01-07, 16:11
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Okej, lite mer info.. De var i den gropen där polisen hade sökt med hundar (Som jag fattade det) Det är en stor grop, för grustag. Och en liten där som slänger gammalt träbygg skit o sånt, där låg hon. De har även en sensor så när en person åker ner där tar den kort och ägaren får ett sms att någon varit där.

Mer info kommer

Man kan ju bara hoppas på att det då finns ett foto på den som la hennes kropp där... om uppgiften stämmer.

Finns ingen på plats som kan tala om ifall det är fortsatt aktivitet på platsen?
Citera
2011-01-07, 16:12
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polisrapport
Tänker du på Mats Alm? Nej, det var inte så otroligt, domen är faktiskt helt korrekt.
Man kunde inte fastställa var hon bragts om livet, när hon dog eller hur hon dog.
Därför kunde inte Mats Alm fällas. Men jag är fast övertygad om att det var han som dödade henne, allt svammel om kineser och räkor var ju helt galet.
Domen är inte korrekt den är fel eftersom han mördade henne, punkt.
Citera
2011-01-07, 16:14
Medlem
spetznazs avatar
Låter osannolikt att en privatperson skulle hitta henne just på den platsen som var avspärrad och vaktades av poliser?
Citera
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprida
Det här är ju så obehagligt spännande... om det inte vore så mycket snö överallt så skulle jag åka ut och kolla, men då kör jag väl fast nånstans...
så fruktansvärt...

Du kanske kan ta en sväng i alla fall för kan polisens bilar ta sig fram... så kan du...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spetznaz
Låter osannolikt att en privatperson skulle hitta henne just på den platsen som var avspärrad och vaktades av poliser?

Var det inte en annan grop?
Citera
2011-01-07, 16:15
Medlem
C.H.Ts avatar
Citat:
Okej, lite mer info.. De var i den gropen där polisen hade sökt med hundar (Som jag fattade det) Det är en stor grop, för grustag. Och en liten där som slänger gammalt träbygg skit o sånt, där låg hon - I den lilla. De har även en sensor så när en person åker ner där tar den kort och ägaren får ett sms att någon varit där.

Polisens hundar hade ju känt lukten men inte kunnat hitta något - Privat person fan kroppen

Mer info kommer

Märkligt att inte media uppmärksammar detta, dom verkar ju va ett gäng som ränner runt i skogen där..

Men har hänt förut att dom inte ser skogen för alla träden...
Citera
2011-01-07, 16:16
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibernalhatten
Inte en siffra rätt
Hehe, nej. Alltså de här nötterna som utger sig för att vara "mediala", dem förstår jag litegrann, de gör ju det för att tjäna pengar men övriga nötter som sväljer rappakaljan med hull och hår, hur f*n är dessa funtade i skallen egentligen ?
Senast redigerad av The.other.side 2011-01-07 kl. 16:24.
Citera
2011-01-07, 16:17
Medlem
Spridas avatar
Det är för mörkt nu... jag ger mej inte ut... tror inte att polisen glatt och villigt skulle hjälpa mej om nåt hände...
Citera
2011-01-07, 16:18
Medlem
Earees avatar
http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall.aspx?ID=g9PzX68Z0u7u01S9CPueFq8uMyMebw 55rOBfaUtIImI

Just a little something, verifierat av diverse personer. Vet inte om detta har kommit fram eller ej tidigare.
Citera
2011-01-07, 16:22
Medlem
Dr_Kronas avatar
Citat:
Ja du, om det ändå vore så bra

Kan även bekräfta att hon inte var vid liv, även fast det kanske var ganska uppenbart

Varför går inte polisen ut med den här uppgiften då ?
Citera
2011-01-07, 16:24
Medlem
Spridas avatar
Mer info tack!
Det står ju på n.a. att avspärrningarna är hävda, polisen lämnar gropen, men inte att de hittat nåt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in