2011-01-13, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Det kan ju faktiskt vara så att kärleken och sexlivet tagit slut efter så många år.
Det är ju lite "lustigt" ändå att det finns så många kvinnor som är villiga att prassla med upptagna män.
Jag förmodar att du aldrig har varit gift och lovat att älska någon i lust och nöd framför prästen? Om du tror att kärleken försvinner för att det har gått 19 år så ska du aldrig gifta dig. Det slutar bara med elände ..förmodar du är mkt ung och har föräldrar som skilt sig - OT igen förlåt. Men var nödgad att svara på sådant dumt snack från en förmodad yngling med noll erfarenhet. Nu är det slut med OT för min del -
Citera
2011-01-13, 23:05
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Med retorik som specialitet... jösses... hade faktiskt inte tänkt den tanken.
Huvudet på spiken

...och som någon skrev i PI-tråden: det var enda sättet att få det sista ordet
Citera
2011-01-13, 23:07
Medlem
Många inlägg verkar spekulera i att SB skulle vara en psykopat pga av alla otrohetsaffärer.
På sådana lösa grunder kan man säkert även få EM som potentiell psykopat.
Otrohet hit och otrohet dit, i rimlighetens namn bör det vara lika många kvinnor som bedrar män som män som bedrar kvinnor. Kanske även SB är bedragen, vem vet?

Hursomhelst tror jag SB är skicklig på att bygga upp en falsk verklighet och är han skyldig hoppas jag någon kan rasera den å det snaraste.
Citera
2011-01-13, 23:08
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissYou
Mina föräldrar har varit gifta i 59 år - min bror i 35 år . Vad är konstigt enligt dig du trasiga själ. Om du inte tycker äktenskap är något att ha hoppas jag du aldrig gifter dig om det inte ska hålla livet ut. Vilken syn du har på livet!!!!!! Gifta sig - skilja sig - flytta ihop med än pleti och kleti tycks vara din grej stackare
Vad har du fått det ifrån att frun inte misstänkte något förrän i slutet? fakta tack

Men snälla du, hoppa ner från de där höga hästarna! Inse att man behöver varken vara själslös, psykopat, sexmissbrukare för att kärleken till en annan människa en dag är över.Det är väl mer fel att klamra sig fast om man inte längre har något att ge varandra.

Dert var ju roligt att dina föräldrar hållt ihop så länge. Många i den generationen har gjort det. Inte alla av fri vilja utan många pga kvinnors dåliga ekonomiska förutsättningar..Var det inte du som pga dåliga erfarenheter bestämt dig för att leva solo resten av livet?

I tråden framgår det att frun inget visste förrän kort tid innan skilsmässan.
Citera
2011-01-13, 23:09
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Men om de var utomhus när GM mördade henne, så skulle inte behovet av styckning uppstå!

Det beror på vilka behov man har
Citera
2011-01-13, 23:10
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Men om de var utomhus när GM mördade henne, så skulle inte behovet av styckning uppstå!

Alla styckmord är dock inte av logistiska skäl. Och nej jag antyder inte det ska ha skett i detta fall, men man vet aldrig.
Citera
2011-01-13, 23:14
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Har han varit gift i 19 år? Med samma tant? Då kanske det är mer förståligt med älskarinnan - och det resulterade ju faktiskt i skilsmässa. Om frun aldrig misstänkte något förrän i slutet kanske han inte ens träffade sin kärlekspartner speciellt ofta. Nej, det låter då inte som han var en sån sexgalning precis.

Inlägg nr 692 i tråden.
Han är en omvittnat hypertrevlig kille. Det är just därför så många som känner honom är så överraskade. Hans kontrollerande och lögnaktiga sidor är något som bara hans frillor får uppleva. Har hört exempel på helrubbat beteende som jag inte vill delge då det är fullständigt ointressabt för den här utredningen. Men jag kan upplysa om att han bollade med två älskarinnor samtidigt under sista tiden i hans äktenskap. Dessa var helt omedvetna om varandra och han spelade runt med denna trio tills det klappade ihop och frugan fick reda på hur det låg till. EM var en av älskarinnorna...
Citera
2011-01-13, 23:14
Medlem
Citat:
Men snälla du, hoppa ner från de där höga hästarna! Inse att man behöver varken vara själslös, psykopat, sexmissbrukare för att kärleken till en annan människa en dag är över.Det är väl mer fel att klamra sig fast om man inte längre har något att ge varandra.

Dert var ju roligt att dina föräldrar hållt ihop så länge. Många i den generationen har gjort det. Inte alla av fri vilja utan många pga kvinnors dåliga ekonomiska förutsättningar..Var det inte du som pga dåliga erfarenheter bestämt dig för att leva solo resten av livet?

I tråden framgår det att frun inget visste förrän kort tid innan skilsmässan.

Du har en konstig syn på relationer - du tror inte på att någon kan hålla ihop utan att vänstra - så varför då en relation??? Verkar knäppt enligt mig.

Jag har bestämt mig ja, har du som har en mycket mer förutfattad mening av att alla relationer aldrig håller kommit till samma kloka erfarenhet som jag?
Och som sagt - jag önskar att Eva hade kommit till min instinkt då hade hon levt idag.
Citera
2011-01-13, 23:15
Medlem
mercys avatar
Citat:

I någon tidningsartikel sade en polisman att hon dödats utmed vägen. Det kan man ju tolka som att hon dödats under bilresan. dvs inte i någons lägenhet.
Citera
2011-01-13, 23:18
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
I någon tidningsartikel sade en polisman att hon dödats utmed vägen. Det kan man ju tolka som att hon dödats under bilresan. dvs inte i någons lägenhet.

Ja det stod till och med att de var säkra på det. Tror det var Expressen men kan inte hitta det igen, trots att jag gått igenom deras sjuttioelva artiklar. Var det en felaktig uppgift som nu tagits bort eller ser jag illa.
Citera
2011-01-13, 23:18
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Ni som är hemma på trakten. Hur lång avstickare från skidspår/vandringsled är platsen som fyndet gjordes på.

Vägen de visar i nyhetsinslagen är väl en återvändsväg, eller?

Jag tänkte mig följande scenario. GM, kanske den häktade, skidar en runda med packning på ryggen, stannar och lättar på lasten lite då och då.

Eller kanske åker en tur med bilen, och in på en avtagsväg. Hoppsan en återvändsväg, då passar jag på att göra mig av med lite ballast, i form av en kroppsdel. Och så nästa avtagsväg och nästa och nästa, tills bilen rullar lätt.
Citera
2011-01-13, 23:20
Medlem
Visserligen gamla nyheter, men jag har inte sett dem här?

Oklart om mordhäktning i Örebro
Göta Hovrätt vill ha mer tid på sig för att fatta beslut om häktningen av den mordmisstänkte 51-åringen i Örebro.
Vi vill gå igenom det grundligt och fattar beslut i morgon, säger hovrättsråd Hans Träff till TV4-nyheterna.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in