Citat:
Ursprungligen postat av doktor-miller
Det vore ju bra om de från polishåll kunde meddela om "hela Eva" är funnen, annars kan ju allmänheten fortsätta att söka (de lyckades ju bra vid tidigare fynd) den tysta presstalesmannen för polisen påpekar att mycket färre tips kommer in nu är i början....men hallo vad kan det bero på,
jag tycker att de borde ha en talesman som engegerar sig även för allmänheten och informerar kontenuerligt utan att för den skull behöva avslöja för mycket, det tror inte jag är någon omöjlighet, nu börjar ju folk på sina håll spekulera om det finns en styckmördare lös efter det senaste försvinnandet med Laxåbon

Jag håller med dig doktor-miller!
Det är deras förbannade skyldighet att låta allmänheten veta om det kan finnas ett samband mellan EM:s och CN:s försvinnanden.
Jag, som tvivlat på att polisen har så värst mycket på SB, tror såklart det värsta. Det vore därför skönt att få lite info, info som inte kommer från AB, för att kunna bilda sig en egen, vettig uppfattning.
Jo, jag vet, allt pekar på SB. Och jag hoppas att mina farhågor inte stämmer, att det inte är just det, pekandet alltså, som har gjort att han sitter där han sitter.