Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Det finns inga uppgifter i media om detta och att det tagit bort just dessa uppgifter och behållit de första talar inte för att det någonsin funnits sådana uppgifter. Uppgifterna i tråden säger de som lämnar uppgifterna är obekräftade.
Jo, att det inte är någon som använt bilen efter att den blivit hittad förstår jag också, allt annat vore osannolikt.
Varför tror du att man gick in i Evas lägenhet först på kvällen dagen efter polisen hittade bilen, nöjde sig polisen med att de hade hittat bilen och tänkte att de fortsätter nästa kväll och letar efter Eva?
Det har funnits och jag har sett det i klipp att bilen aldrig rörts efteråt.
Precis den va inte rörd efteråt och det blir synnerligen svårt att se den i samband med grustaget även om den uppgiften figurerat.
Om en person är försvunnen så kollar man där vederbörande brukar ställa bilen.
Man väntar inte till nästa dag och absolut inte i det här fallet då man va mycket snabb med att ta till sig anmälan .
Vem som hittade bilen kan ju däremot vara tvetydigt men hittad den dagen hon försvann är lika sannolikt som dagen efter då hon ändå klev in i en annan bil samma dag som hon försvann och hade inte behov av sin egen
Men det är bara att luska vidare så ger det sig nog
Dom obekräftade uppgifterna är från olika personer det är minst 3 skribenter vid en snabb koll.
Citat:
Nu blir MrsMagoo grinig på mig, men jag tänker inte ge mig förrän detta är utrett. Det handlar om flera vittnesmål som faller om detta inte kan redas ut.
Nej det reds ut och kan inte bli grinig på dig det vet du här kör vi med det man anser vara rätt argument eller hur trätobror/syster.