Citat:
Ursprungligen postat av wuck
En tanke som jag fick nu var.
Kan GN hyrt ett hotellrum i annat namn 29-30 och betalat kontant för att där ha lung och ro att utföra ett mord och en styckning?
Jag inte på möjligheten att GM mördar och åket planlöst runt för att hitta ett hus att stycka kroppen.
Eller så har han/hon ett hemligt näste någostans.
Jag har ställt samma fråga, men tror inte jag fick någon teori angående detta. Själv resonerade jag väl lite så här: Någon på hotellet borde noterat de tu, särskitl som det blev sådant rabalder när Eva försvann. Bilder på henne kablades ut och hotellanställda brukar vara på hugget är min erfarenhet. Alltså: Om de tillsammans bokat hotellrum och bara gm kom ut med eva portionerad i delar i väskan, borde någon reagerat tycker jag, dragit sig till minne att "ja, det var ju paret med kvinnan i vit jacka som var här, men kvinnan såg vi aldrig mer...."
Dessutom vete fan om man verkligen styckar en människa med kniv. Det är ju rätt mycket senor och ben att karva i...görs inte sådant med motorsåg och det
lever väl om?
Eller har jag sett för mycket skräckfilm nu, kan man stycka med en vanlig ...icke-motordriven såg kanske..?