2010-12-31, 21:54
Medlem
Brian124s avatar
Hej!

Har styrketränat under 10 års tid och vill börja testa AAS då jag känner att jag har svårt att utvecklas numera. Som mål att under kommande år lägga på mig iaf 2-3 kg.
Min fråga är vad ni experter anser om detta upplägg? Är väldigt ny på detta och försöker läsa och ta in så mycket som möjligt. Anser mig ha väldigt bra koll på kost och träning. Endast använt mig av effar hittills.

Har ett kur upplägg på följande:
30mg Dianabol och 40mg Winstrol i 45 dagar + 160mg Nolvadex dag 1 följt av 20mg Nolvadex kuren ut.

Vad menas med följande... "...Nolvadex kuren ut och PCT igenom." Just PCT igenom?

Ålder: 25 år
Längd: 181cm
Vikt:93 kg
Fett: Runt 11-13 %

Tack på förhand!
Citera
2010-12-31, 22:09
Medlem
manhofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brian124
Hej!

Har styrketränat under 10 års tid och vill börja testa AAS då jag känner att jag har svårt att utvecklas numera. Som mål att under kommande år lägga på mig iaf 2-3 kg.
Min fråga är vad ni experter anser om detta upplägg? Är väldigt ny på detta och försöker läsa och ta in så mycket som möjligt. Anser mig ha väldigt bra koll på kost och träning. Endast använt mig av effar hittills.

Har ett kur upplägg på följande:
30mg Dianabol och 40mg Winstrol i 45 dagar + 160mg Nolvadex dag 1 följt av 20mg Nolvadex kuren ut.

Vad menas med följande... "...Nolvadex kuren ut och PCT igenom." Just PCT igenom?

Ålder: 25 år
Längd: 181cm
Vikt:93 kg
Fett: Runt 11-13 %

Tack på förhand!

Om du får gyno-känningar, så sätter du in nolva'n och kör den kuren ut och under din PCT.

Inte mycket att anmärka på, en ganska saftig första kur. Det är ju att föredra att använda sig av ett prepp i sin första kur, låt säga att du börjar må skitdåligt, då vet du ju inte om det är winnarna eller dbollen som orsakar det. Som du själv skrev, läs lite till för säkerhets skull

Lycka till!
Citera
2011-01-01, 11:29
Medlem
Brian124s avatar
Ok, tack för tipsen.
Citera
2011-01-02, 11:20
Medlem
Jag kör just nu sådann kur, Ligger på 30mg D-boll samt 50mg Winstrol ed. Delar up det: 10mg d-boll + 20mg winstrol morgonen sen resterande en tim innan träning. Funkar bra lagom med ökningar.

Kör Glucosamin mot leder samt Omega-3 , Vitaminer och Kreatin också.
Citera
2011-01-02, 11:28
Medlem
5-Ds avatar
Stacka orals..?
Citera
2011-01-02, 12:10
Medlem
Brian124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke999
Jag kör just nu sådann kur, Ligger på 30mg D-boll samt 50mg Winstrol ed. Delar up det: 10mg d-boll + 20mg winstrol morgonen sen resterande en tim innan träning. Funkar bra lagom med ökningar.

Ok, låter precis som ett upplägg jag hade tänkt mig, morgon och samband med träning.
Hur många dagar kommer du gå på kuren?
Citera
2011-01-02, 12:42
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke999

Va ska du me kreatin under kuren? Bättre spara till pct då du behöver de som mest när styrkan börjar avta

Lär er sticka istället för stacka massa orala som tar kål på era organ :/
Citera
2011-01-02, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brian124
Ok, låter precis som ett upplägg jag hade tänkt mig, morgon och samband med träning.
Hur många dagar kommer du gå på kuren?

Kör 45 dagar och har kört 40 redan nu.
Citera
2011-01-02, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Va ska du me kreatin under kuren? Bättre spara till pct då du behöver de som mest när styrkan börjar avta

Lär er sticka istället för stacka massa orala som tar kål på era organ :/

Ja de kanske hade varit bättre med att vänta med kreatinet, men men... Sen får du mer än gärna sticka för mig. Men jag kommer inte göra det. förstår inte varför alla skall hacka på de som ej vill sticka. Är väl up till var och en eller? O de som säger att orala inte ger ngt har nog tagit fel orala. Helt perfekt för mig iaf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in