2007-12-29, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Ika i rutan var riktigt obehaglig. Men mer på ett äckelsätt, inte riktigt skrämmande. Fick förresten veta att min husgud, Lars Demian, har varit gift med subban, och dessutom skrivit titelmelodien!
Jag tyckte också att Ika i Rutan var jävligt obehagligt, men jag var inte så gammal när det gick. Kollade på det på youtube för ett tag sedan och insåg hur sjukt kul det egentligen var. Demian var aldrig gift med Ika, men de var ihop ett ganska långt tag om jag inte minns fel.
Citera
2007-12-29, 01:33
Medlem
DDKs avatar
Tårtan tyckte jag var skitäcklig. Gubbarna var sunkiga och snuskiga och inte kul alls.
Citera
2007-12-29, 08:55
Medlem
Illbittings avatar
Skrotnisse.

Själva stämningen var ju för fan läskig. En halvtrasig stad (sin city i barnversion?) med skuggor, industrimoln och en galen markägare som är ute efter nisses skrot dygner runt. Vågade inte se avsnitten efter ett tag.
Citera
2007-12-29, 18:10
Medlem
Stoxozs avatar
Kanske inte så nostalgiskt eller så, det gick la för bara nåt år sen, men fortfarande skrämmande, Amigo. Där alla barn tävlade och sån shit, med en överambitiös programledare som skulle va "cool" med kidsen liksom, alla tävlingar var värdelösa och hela skiten stank, hemskt program
Citera
2007-12-29, 23:15
Medlem
Illbittings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoxoz
Kanske inte så nostalgiskt eller så, det gick la för bara nåt år sen, men fortfarande skrämmande, Amigo. Där alla barn tävlade och sån shit, med en överambitiös programledare som skulle va "cool" med kidsen liksom, alla tävlingar var värdelösa och hela skiten stank, hemskt program

Programledaren var ju för i helvete pedofil. Han måste ha varit det. Värsta kåta blicken.
"Ja, joel. Nu är det DIN tur att gissa vad som finns bakom lådan" samtidigt som han lägger handen på ungens axel och står och svajar bakom honom, som om han försökte dölja bången.
Citera
2007-12-29, 23:24
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illbitting
Programledaren var ju för i helvete pedofil. Han måste ha varit det. Värsta kåta blicken.
"Ja, joel. Nu är det DIN tur att gissa vad som finns bakom lådan" samtidigt som han lägger handen på ungens axel och står och svajar bakom honom, som om han försökte dölja bången.

Ja, han var RIKTIGT läskig. Jag mådde dåligt av det programmet.
Citera
2007-12-29, 23:50
Medlem
core_s avatar
SkrotNisse var fan läskigt - stundtals. När jag var som minst och kollade på det, tyckte jag att alla skuggor samt dom groteskt stora händerna när dom använde riktiga händer (som när dom spelar fia eller ska göra något finlir med händerna) kunde vara riktigt skrämmande!

Men nog finns det grova inslag av humor, så det var inte helt skrämmande!
http://www.youtube.com/watch?v=YfgV9DHJruY
Pausa på 01.19 och läs punkt tre
Citera
2007-12-31, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av core_
SkrotNisse var fan läskigt - stundtals. När jag var som minst och kollade på det, tyckte jag att alla skuggor samt dom groteskt stora händerna när dom använde riktiga händer (som när dom spelar fia eller ska göra något finlir med händerna) kunde vara riktigt skrämmande!

Men nog finns det grova inslag av humor, så det var inte helt skrämmande!
http://www.youtube.com/watch?v=YfgV9DHJruY
Pausa på 01.19 och läs punkt tre

Fick lust att se om skrotnisse, det där var ju riktigt kul!

Ika i rutan är det hemskaste som visats på TV tycker jag. Helt otroligt vad det var obehagligt att titta på, till och med signaturmelodin framkallar rysningar.
Citera
2008-01-01, 13:30
Medlem
Hmm..minns inte att jag sett något program som heter Ika..eller liknande.
Hur som hellst så minns jag att jag tyckte Rädda Joppe "Död eller levande" va läskigt som fan. Fråga mig inte varför..de va bara så!
Rädda Joppe sändes första gången 1985...
Citera
2008-01-01, 13:32
Medlem
erikbes avatar
http://uk.youtube.com/results?search...&search=Search

Nu kan man se alla avsnitt av Rädda Joppe på youtube!
Citera
2008-01-01, 14:18
Medlem
Harrison_Fords avatar
Ika var lite små läskigt tyckte man när man var liten nu, just nu så tycker man att hon var het.
Citera
2008-02-04, 00:23
Medlem
Sufferstreams avatar
Ika, skrotnisse och trasdockorna tyckte ja va för jävla hemska, hadde en hel del mardrömmer av dom programmen

edit: Måste lägga till den där jäääääävla pelikanen, herrejesus sikken terror den frambringade
Senast redigerad av Sufferstream 2008-02-04 kl. 00:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in