2019-01-10, 15:25
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Det kan ju vara så enkelt som att Bosse helt enkelt inte har råd att anlita en advokat privat. På den tiden han var sportjournalist var nog inte lönerna överdrivet höga och hans pension är nog synnerligen skral.

Eller så ville han bara smita under radarn, så lite show som möjligt.
Citera
2019-01-10, 15:31
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Nej, jag tror inte att Bosse kommer att få 15 år.

Dock, önskar jag påpeka att det är en skillnad med att få en "public deffender", och att anlita en privat som kostar pengar.

Och om man nu riskerar 15 år.., så tror jag att en privat advokat kan fixa en bättre "deal", än vad en överarbetad "public deffender" kan få till.

Du har helt rätt. Var inte meningen att gå i polemik mot dig för att jag citerade. Mer "på tal om straff".
Citera
2019-01-10, 15:37
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Det kan ju vara så enkelt som att Bosse helt enkelt inte har råd att anlita en advokat privat. På den tiden han var sportjournalist var nog inte lönerna överdrivet höga och hans pension är nog synnerligen skral.

Precis, en sportjournalist på SVT på den tiden tjänade inga större pengar, det sa Arne Hegerfors i en podd jag lyssnade på nyligen
Citera
2019-01-10, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Ja att Bosse har antastat grabbar i en park.
Mer än så behövs inte i USA.

Haft kontakt med tonåringar som tränar. Hjälpt till med sit ups. Således vidrört ena tonåringen. Den andre vidrördehan väl inte.

Kontakt med tonåringar och hjälpt till med träningen. Sedan får vi se vart anklagelserna leder till.
Citera
2019-01-10, 15:40
Medlem
Blir han allas knulldocka på kåken?
Kanske borde vi skicka lite smink till honom
Citera
2019-01-10, 15:48
Medlem
Märkligt många som gjuter olja på Farbror Bosses pedofilvågor...
Citera
2019-01-10, 15:57
Medlem
DyslexiKungens avatar
Det var väl någon som skrev att inte Bosse hade en dator hemma? Men redan 2002 så hade han en dator enligt denna artikel.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/KvzlLM/rakna-aldrig-ut-bosse-hansson

Citat:
– Frimärkssamlingen har tagit stryk i alla år. Jag försöker skapa ett arkiv på datorn så jag får koll på vilka jag har. Det tar mycket tid.

mvh/
Citera
2019-01-10, 16:00
Medlem
LagomLats avatar
Av den amerikanska artikeln framgår det att Bosse är arbetslös också!

LL
Senast redigerad av LagomLat 2019-01-10 kl. 16:03. Anledning: Skrivfel
Citera
2019-01-10, 16:01
Medlem
Novus4212s avatar
Blir till 95% en plea bargain och, beroende på straffets längd, så sitter han antingen av skiten eller så begär han en överföring till Sverige via gällande konventioner men kan bli svårare än vanligt då detta är State och inte ett Federal case.

Nu verkar det inte vara så extremt allvarligt då det tafsades (illa nog men inte överdrivet allvarligt om man ser till helheten) så det kan bli en slap on the wrist också.

Det som talar emot är att nu är det ett massmedialt uppmärksammat fall där domaren kanske vill statuera exempel.

Ingen som vet.

Men klart är nog att han inte är välkommen tillbaka till USA igen.
Citera
2019-01-10, 16:01
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Till och med PEDERAST!!! (När det rör sig om ofredanden mot minderåriga pojkar). Fan vad jag gillar besserwissrar. Dom finns överallt.

Eller hur, rätt namn på rätt sak” och det första utesluter inte det andra? Pedofili är vad saken handlar om, hoppas den perverse figuren får skaka” sista tiden...
Senast redigerad av CHALLETVAERVIGG 2019-01-10 kl. 16:04.
Citera
2019-01-10, 16:04
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merci69
Haft kontakt med tonåringar som tränar. Hjälpt till med sit ups. Således vidrört ena tonåringen. Den andre vidrördehan väl inte.

Kontakt med tonåringar och hjälpt till med träningen. Sedan får vi se vart anklagelserna leder till.

Hahaha, tror du på det där själv?
Jo det gör du.

Jag för min del kan som någon har skrivit bidra med smink till Bosse.

Hamnar han på kåken så ska gud veta att dem kan sina saker, dom gjorde en sällskapsdam av någon djävla King Pin Corleone på 75 bast, kommer inte ihåg namnet på gubben men att hans status och makt hjälpte inte honom ett dugg.

En vuxen har inte ett piss med främmande barn och ungdomar att göra till vida att dem inte själv tycker så, då är det en annan femma, men fan att pracka sig på barn och ungdomar.
Senast redigerad av Hursomhelsting 2019-01-10 kl. 16:06.
Citera
2019-01-10, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Av den amerikanska artikeln framgår det att Bosse är arbetslös också!

LL
Vem hade kunnat ana det? Han är 85 bast, det är nog nu han peakar på arbetsmarknaden. Att ligga på sofflocket och parasitera på det där viset... Dödsstraff NU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in