2019-01-12, 18:45
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Jag kan hålla med dig, det kan vara ett hemskt misstag. Om han varit intresserad av barn eller unga vuxna i hela sitt liv så borde det dyka upp någon svensk ungdom som också blivit antastad, om han inte bara har levt ut sina eventuella fantasier utomlands.

Snuten borde kunna hitta spår efter Bosses händer på pojkens byxor i höjd med skrevet, visst fan borde det hamna dna där? Men sedan måste det väl bevisas att det var med vilje och inte ett hemskt misstag som handen hamnade där. För allas skull hoppas jag verkligen att det fanns kameror i närheten.

Ja, det är ju en smula konstigt, som vissa antyder, att Bosse skulle ha haft ett aktivt intresse för välutvecklade ynglingar i antagligen snart 70 år. Han ska således ha hållit de onda andarna inne i flaskan i alla år till för en eller ett par veckor sedan då allt spårade ur och stora tafs-paraden inleddes på amerikansk mark. Med två tvivelaktiga erövringar i tät följd och en arg rättsapparat på halsen.
Citera
2019-01-12, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Ja, det är ju en smula konstigt, som vissa antyder, att Bosse skulle ha haft ett aktivt intresse för välutvecklade ynglingar i antagligen snart 70 år. Han ska således ha hållit de onda andarna inne i flaskan i alla år till för en eller ett par veckor sedan då allt spårade ur och stora tafs-paraden inleddes på amerikansk mark. Med två tvivelaktiga erövringar i tät följd och en arg rättsapparat på halsen.
Intresset är säkert inte nytt och på 70:talet var det t.o.m. pk med bögpedofili. Att man har ett intresse behöver dock inte innebära att man inte kan hålla sig på rätt sida lagen. Nu är Bosse 85 och att han nu gör något dumt som han åker fast för kan säkert bero på en begynnande demens. Annars hade det funnits andra länder att åka till där myndigheterna hade sett mellan fingrarna.
Citera
2019-01-12, 19:18
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WbZV
Intresset är säkert inte nytt och på 70:talet var det t.o.m. pk med bögpedofili. Att man har ett intresse behöver dock inte innebära att man inte kan hålla sig på rätt sida lagen. Nu är Bosse 85 och att han nu gör något dumt som han åker fast för kan säkert bero på en begynnande demens. Annars hade det funnits andra länder att åka till där myndigheterna hade sett mellan fingrarna.
Tänker så med, vill man klämma på släta pojkstjärtar så finns det mer tillåtande länder att åka till.
Citera
2019-01-12, 19:21
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Nu spårar det bara ut i tjafs och barnsligheter.
Kan du ge mer konkreta frågeställningar utan att vara ilsken som ett bi så fortsätter jag mer än gärna att diskutera med dig. Som det ser ut nu så leder det ingenstans.

Kan inte bli mer konkret än jag är. Brott ska inte utgå från misstanke och det ska krävas mer som bevis än att någon säger att det hänt.

Citat:
Det vi i grunden är oense om är att det amerikanska systemet är långsamt.
Personligen tycker jag att sexualpedofilbögar som Bosse gott kan sitta häktade i ett par år innan de släpps, dock så är jag övertygad om att så inte är fallet annat i extremfall.

Du tycker alltså det är helt i sin ordning att ha flera års utredningstid?

Citat:
Vi vet inte heller om Bosse-bög verkligen har gjort det han anklagas för, men hans läggning och tidigare pojkäventyr gör att jag har mycket svårt att tro att anklagelserna kommer från tomma luften.

Vilka pojkäventyr?
Citera
2019-01-12, 19:43
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Kan inte bli mer konkret än jag är. Brott ska inte utgå från misstanke och det ska krävas mer som bevis än att någon säger att det hänt.
Jo då. Om du slutar sura som en liten kränkt feminist.

Alla brottsutredningar utgår från misstanke och folk blir häktade utifrån misstankar, även i Sverige.

Citat:
Du tycker alltså det är helt i sin ordning att ha flera års utredningstid?
Helt i sin ordning kanske det inte är, men ibland tar det så lång tid att utreda ett brott.
Om en bögpedofil som Bosse drabbas av det så bryr jag mig inte nämnvärt heller.

Citat:
Vilka pojkäventyr?
Du är som en liten 14årig flicka med attitydproblem.

Pojkäventyren har vi redan diskuterat, där du misslyckades med sökningen och beslutade dig för att inte ta mig på orden. Bryr mig faktiskt inte, men Bosse gillar småpojkar enligt andra användare. Han är även bög så egentligen behöver det inte bekräftas eftersom dessa abnormaliteter ingår i sjukdomen homosexualitet.
Citera
2019-01-12, 19:49
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Jo då. Om du slutar sura som en liten kränkt feminist.

Alla brottsutredningar utgår från misstanke och folk blir häktade utifrån misstankar, även i Sverige.

Helt i sin ordning kanske det inte är, men ibland tar det så lång tid att utreda ett brott.
Om en bögpedofil som Bosse drabbas av det så bryr jag mig inte nämnvärt heller.

Du är som en liten 14årig flicka med attitydproblem.

Pojkäventyren har vi redan diskuterat, där du misslyckades med sökningen och beslutade dig för att inte ta mig på orden. Bryr mig faktiskt inte, men Bosse gillar småpojkar enligt andra användare. Han är även bög så egentligen behöver det inte bekräftas eftersom dessa abnormaliteter ingår i sjukdomen homosexualitet.
Dina "bevis" för tidigare pojkäventyr är anekdotiska men det kanske är den nivån du är bekväm med?
Citera
2019-01-12, 19:52
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Dina "bevis" för tidigare pojkäventyr är anekdotiska men det kanske är den nivån du är bekväm med?
I sammanhanget så känns det som att ryktena, eller anekdoterna som du kallar det, har substans.
Citera
2019-01-12, 19:52
Avslutad
Vad jag stör mig mest på Bo Hansson om det är sant att han tafsat är varför han inte är med killar i sin egen ålder eller iaf över 50. Tycker det är snudd på pedofili om en 80 årig man håller på med killar mellan 15-20, kan ju inte finnas gemensamma intressen i övrigt annat än sexet och att han vill uppleva sin egen ungdom eller liknande. Tycker det är patetiskt med äldre män som har sex med yngre.
Citera
2019-01-12, 19:53
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
I sammanhanget så känns det som att ryktena, eller anekdoterna som du kallar det, har substans.
Svammel, finns ingen koppling mellan anekdoterna och verkligheten men du kanske kan exemplifiera deras substans?
Citera
2019-01-12, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Nu vet jag inte om det börjar leta efter DNA efter denna indicent, men om det börjar gräva ordentligt, så då borde ju Bosses DNA finnas på kläderna, nu står ju ord mot ord och jag tror som sagt att det blir böter bara.Sen att de satte en borgen på en så hög summa, var ju bara för att, de undersöker nu om de rör sig om flera fall och detta är ju en praxis där i staterna.Jag tycker också att de kan vara ett stort misstag, de som har hänt.

Men han har ju ingenting i en park att göra och börja tafsa på småbarn där, sånt där gör man bara inte, de borde ju Bosse veta om, så allmänbildad som han är.
vadå har att göra i en park ...bosse tränar ju på ute gym ..och där är väl alla åldrar ...tillåtna..sen hur det är med tafsandet de vetefan
Citera
2019-01-12, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Vad jag stör mig mest på Bo Hansson om det är sant att han tafsat är varför han inte är med killar i sin egen ålder eller iaf över 50. Tycker det är snudd på pedofili om en 80 årig man håller på med killar mellan 15-20, kan ju inte finnas gemensamma intressen i övrigt annat än sexet och att han vill uppleva sin egen ungdom eller liknande. Tycker det är patetiskt med äldre män som har sex med yngre.
Intresset för ungdomar är väl inte mer självvalt än intresset för män? Om vanliga bögar inte kan leva i celibat så kanske pedofiler inte heller kan det?
Citera
2019-01-12, 20:02
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Svammel, finns ingen koppling mellan anekdoterna och verkligheten men du kanske kan exemplifiera deras substans?
Du verkar väldigt säker på din sak, hur kommer det sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in