2011-05-03, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagggavulin
Jag har sagt det förr och säger det igen. Det är bara bögar som drar igång sådana rykten för att rättfärdiga sin egen läggning och göra det mer vanligt det är för sin egen skull.
Vilka "rykten" då? Att de sprider bögrykten om sig själva istället för att komma ut ur garderoben? Det verkar, minst sagt, motsägelsefullt.
Citera
2011-05-03, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Jag är förresten ett stort PSB-fan. Det är riktigt att Chris Lowe själv aldrig har uttalat sig i klarspråk om sin sexualitet; han talar över huvud taget väldigt lite om sig själv som privatperson. Fortfarande debatteras det på Pet Shop Boys-forum emellanåt huruvida Chris verkligen är gay, men jag tror vi kan slå fast att så är fallet.

Här en artikel som mer eller mindre bekräftar en av Lowes älskare:

http://www.petshopboys.net/html/reviews/news1.shtml

Mer spekulationer:
http://gayfortoday.blogspot.com/2007/10/chris-lowe.html

Men nu handlar ju den här tråden om Bosse Hansson! Tror inte han är fikus - snarare asexuell.
Nja, tycker inte det där slår fast någonting om Chris Lowe, ungefär lika mycket som det slår fast att Hansson är bög och har bott ihop med Lennart Swahn. Lowe kan mycket väl ha haft en inneboende kompis på samma sätt som Matt Damon och Ben Affleck. Kan tillägga att det i början gick rykten om dem också, men de har ju kommit ganska rejält på skam nuförtiden, om man säger så .

Lowe är fortfarande ett olöst fall, likt Hansson.
http://www.nndb.com/people/752/000058578/
Citera
2011-07-19, 16:57
Medlem
megaman74s avatar
vad spelar det för roll om gubben är bög? jag bryr mig inte.. men om man är tänd på honom och är man själv kan det ju vara bra att veta
Citera
2012-10-08, 23:08
Medlem
Bosse är inte bara bög. Han är rasist också
Citera
2013-08-02, 15:42
Medlem
fredrikdenstores avatar
Lever den här göken än? Det har varit så tyst om honom det senaste halvåret, så frågan är berättigad.
Citera
2013-08-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Bosse är inte bara bög. Han är rasist också
Alla människor har bra sidor..Och,dåliga sidor....Your choice..""""..
Citera
2013-08-02, 18:20
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Alla människor har bra sidor..Och,dåliga sidor....Your choice..""""..

Bosse är en bra lirare.
Tror han sitter hemma i sin lägenhet och kommenterar fotbollsmatcher fortfarande.

Jag förstår inte varför han har tvingats löpa sådant gatlopp, när han egentligen bara konstaterade att det finns för många extremt mörkhyade personer i dagens AIK.
Rent sportsligt har han ju rätt, när man ser till AIK:s klena resultat, i förhållande till vad många av dessa mörka gentlemen från Afrika har presterat för sina löjligt höga löner.
Senast redigerad av Rimbert 2013-08-02 kl. 18:31.
Citera
2013-08-03, 14:54
Medlem
Så du tror att ett proffessionellt fotbollslag i allsvenskan kvoterar? Du tror inte att ledarna i laget har övervägt andra i konkurrens och att man tagit ut de man anser vara bäst från det man hade att utgå ifrån?

Det är idrott man sysslar med. Idrott som bygger på resultatförmåga av businesskäl. Inte politik.
Citera
2014-11-13, 20:32
Bannlyst
Jag vill minnas att den lille smygbögen sågade Ingesson i gruppspelet 94. Kommer någon ihåg detta?
Citera
2014-11-13, 21:04
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Lever den här göken än? Det har varit så tyst om honom det senaste halvåret, så frågan är berättigad.

Han fyller 81 i december...

http://www.expressen.se/sport/bosse-hansson-om-sin-obotliga-sjukdom/
Citera
2014-11-13, 22:07
Bannlyst
Har för mig att B.H kallades för Vällingby-mannen.Fönstertittande handlade det om ifall jag inte minns fel.
Citera
2014-11-13, 23:09
Moderator
impieteers avatar
Bögandet dementeras ju faktiskt i dagens intervju också:
Citat:
Med världen som arbetsfält i drygt ett halvt sekel var han svårfångad bland damerna. Bo Hansson var ständigt på resande fot.

- Jag gick in för karriären väldigt mycket, säger Bo Hansson. Mitt privatliv blev lidande.

Du lever ensam. Har du aldrig längtat efter att få egna barn?

- Nej, faktiskt inte. Så fort någon tjej började prata om barn fick jag panik. Jag kunde inte se mig själv stå och vagga ett gråtande barn i min famn Det var som en värsta mardröm.

Du verkar inte ha varit så enkel att leva med?

- Så är det säkert. Jag har varit mycket självisk och satsat på min yrkeskarriär. Och det är faktiskt inget jag har ångrat heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in