2010-12-29, 21:10
Medlem
Hallå. Jag undrar vad det är för skillnad med att ladda ner win7 än att köpa det i affärer, givetvis pengarna är skillnaden, men får man med allt om man laddar ner pirat?

Tacksam för svar.
Citera
2010-12-29, 21:12
Medlem
christerys avatar
Skall nog inte ge dig ut på windows update efteråt
Citera
2010-12-29, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery

Spelar ingen som helst roll
Citera
2010-12-29, 21:16
Medlem
Alltså jag ska bygga en egen dator, istället för att köpa ett win7 så har jag win7 på en skiva som jag bara trycker in å installerar.
Citera
2010-12-29, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery

Så du menar efter att jag har installerat win7 pirat så skall jag inte uppdatera det mera? vad kan hända ifall jag gör ?
Citera
2010-12-29, 21:29
Medlem
ekmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baranyi
Så du menar efter att jag har installerat win7 pirat så skall jag inte uppdatera det mera? vad kan hända ifall jag gör ?
Du kan uppdatera som vanligt, dock finns det uppdateringar som kollar om du har en äkta licens. Det finns program för att ta bort de, kolla google om du får problem.
Citera
2010-12-29, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekmannen
Du kan uppdatera som vanligt, dock finns det uppdateringar som kollar om du har en äkta licens. Det finns program för att ta bort de, kolla google om du får problem.

Okej tack så mycket för hjälpen.
Citera
2010-12-29, 21:36
Medlem
gadzooxs avatar
Citat:

KB971033 heter den elaka uppdateringen, don't install it. Som tur är är den inte ikryssad by default när man letar nya uppdateringar. Sen kan man ju alltid högerklicka på den och välja Hide Update också...
Citera
2010-12-29, 21:40
Medlem
hannes156s avatar
Citat:
Behöver man inte bara en Activator då? Hade samma problem innan och jag kunde bara dra hem ett Activator program sen så var det klart.
Citera
2010-12-29, 21:49
Medlem
SkoterBengts avatar
Enda skillnaden är att du inte har någon serial.

fast det fixar man lätt med en activator..

bäst är "Windows Loader"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in