2010-12-29, 21:10
Medlem
Hall. Jag undrar vad det r fr skillnad med att ladda ner win7 n att kpa det i affrer, givetvis pengarna r skillnaden, men fr man med allt om man laddar ner pirat?

Tacksam fr svar.
Citera
2010-12-29, 21:12
Medlem
christerys avatar
Skall nog inte ge dig ut p windows update eftert
Citera
2010-12-29, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery

Spelar ingen som helst roll
Citera
2010-12-29, 21:16
Medlem
Allts jag ska bygga en egen dator, istllet fr att kpa ett win7 s har jag win7 p en skiva som jag bara trycker in installerar.
Citera
2010-12-29, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery

S du menar efter att jag har installerat win7 pirat s skall jag inte uppdatera det mera? vad kan hnda ifall jag gr ?
Citera
2010-12-29, 21:29
Medlem
ekmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baranyi
S du menar efter att jag har installerat win7 pirat s skall jag inte uppdatera det mera? vad kan hnda ifall jag gr ?
Du kan uppdatera som vanligt, dock finns det uppdateringar som kollar om du har en kta licens. Det finns program fr att ta bort de, kolla google om du fr problem.
Citera
2010-12-29, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekmannen
Du kan uppdatera som vanligt, dock finns det uppdateringar som kollar om du har en kta licens. Det finns program fr att ta bort de, kolla google om du fr problem.

Okej tack s mycket fr hjlpen.
Citera
2010-12-29, 21:36
Medlem
gadzooxs avatar
Citat:

KB971033 heter den elaka uppdateringen, don't install it. Som tur r r den inte ikryssad by default nr man letar nya uppdateringar. Sen kan man ju alltid hgerklicka p den och vlja Hide Update ocks...
Citera
2010-12-29, 21:40
Medlem
hannes156s avatar
Citat:
Behver man inte bara en Activator d? Hade samma problem innan och jag kunde bara dra hem ett Activator program sen s var det klart.
Citera
2010-12-29, 21:49
Medlem
SkoterBengts avatar
Enda skillnaden r att du inte har ngon serial.

fast det fixar man ltt med en activator..

bst r "Windows Loader"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in