2023-08-21, 17:31
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Typiskt feminister att älska våldtäktslekar, strypsex och förnedring. Slår aldrig fel. De är allihopa undergivna masochister.
Citera
2023-08-21, 17:37
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
TACK! Det var liksom nere på autistisk nivå till slut. Men det stååååååår ju på Wikipedia 😫.
Hade varit intressant hur Nordea chefens uppgifter hamnade på Lindas ex wikipediasida. Det var typ allt. På Mrkoll har han blivit väldigt poppis kan jag konstatera. Flera hundra har sökt på fel kille. 😄
Så, nu har vi det avklarat. Nästa...
Citera
2023-08-21, 18:17
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Typiskt feminister att älska våldtäktslekar, strypsex och förnedring. Slår aldrig fel. De är allihopa undergivna masochister.

Man kan inte ta en person, och generalisera över alla andra.

Nu avskyr jag feminism, men jag älskar sanningen mer.
Citera
2023-08-21, 18:55
Medlem
Jag är för dum.. ..För att fatta.
Alla hyllar henne för sin livsstil. Samtidigt som de sågar Paolo Roberto vid fotknölarna när han träffar sådana som henne....
Citera
2023-08-21, 19:00
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crips
Stackars hennes barn.. tänk er att se mamma svälja sagg på nätet och ha sex med massa olika män.
Spelar ingen roll att barnen är vuxna, det här är sjukt.

Moralen i vårt samhälle är tyvärr helt borta och folk kan leva ut sina mest sinnesjuka drömmar och dessutom bli påhejade i processen, istället för att bli utfryst för sitt ytterst avvikande och skadliga beteende. För 20 år sedan var det här inte möjligt, och endast ljusskygga människor sysslade med sånt i periferin pga utmobbning av majoritetsbefolkningen.

Främst ligger så klart sjuklig feminism och vänsterpolitik bakom detta totala förfall av vårt samhälle, men när väl dammluckorna är öppna så är det i princip omöjligt att backa oaktat partistyre.

Sverige är förlorat på så många plan. Alla som kan borde dra härifrån som har medel att undlåta sina barn växa upp i det numera sjuka samhället Sverige har blivit.

Det har väl historiskt sagts att ett samhälle som hyllar perversioner och dekadens är ett samhälle i förfall (jfr romarriket).
Citera
2023-08-21, 19:01
Medlem
Stäng ner henne. Jag råkade se bilderna, har spytt och kan inte sova efter detta. Vidrigaste jag sett
Citera
2023-08-21, 19:02
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag är för dum.. ..För att fatta.
Alla hyllar henne för sin livsstil. Samtidigt som de sågar Paolo Roberto vid fotknölarna när han träffar sådana som henne....

Hon är kvinna, således ett offer, enligt feministisk teori.

Kvinnor uppmuntras att ha en maskulin och aggressiv sexualitet, för enligt feminister har män en sådan (trots att bara några ytterst få män verkligen har det), därför ska Linda inte kritiseras utan hyllas för att hon bryter normerna för hur en kvinna "ska" bete sig. Att en man hade blivit ännu mer kritiserad om han gått ut med detta, ignoreras helt.

Hon säger hon gör det för pengar, pga hon är fattig, och man får inte kritisera fattiga människor för de är offer.

Paolo är man, rik, penetrerar en (fattig) kvinna mot mycket pengar i ersättning, han är maskulin och aggressiv och således toxisk.

Män och kvinnor mäts med olika måttstockar. Det som är tillåtet och uppmuntrat för kvinnor, är skamligt och ondskefullt för män.

Feminism är inte logiskt eller rättvist, eller fräsht.
Senast redigerad av SexgalenZombie 2023-08-21 kl. 19:06.
Citera
2023-08-21, 19:05
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Stäng ner henne. Jag råkade se bilderna, har spytt och kan inte sova efter detta. Vidrigaste jag sett

Och hon ser så där präktigt stolt ut! Med sperma hängande i ansiktet! En bild man sent ska glömma.
Citera
2023-08-21, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Och hon ser så där präktigt stolt ut! Med sperma hängande i ansiktet! En bild man sent ska glömma.

Fyfan, i klass med Zara Larssons rövbilder. Så jävla äckligt, spydde precis igen.
Citera
2023-08-21, 19:50
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:

Kvinnor uppmuntras att ha en maskulin och aggressiv sexualitet, för enligt feminister har män en sådan (trots att bara några ytterst få män verkligen har det), därför ska Linda inte kritiseras utan hyllas för att hon bryter normerna för hur en kvinna "ska" bete sig. Att en man hade blivit ännu mer kritiserad om han gått ut med detta, ignoreras helt.

Hon säger hon gör det för pengar, pga hon är fattig, och man får inte kritisera fattiga människor för de är offer.

Paolo är man, rik, penetrerar en (fattig) kvinna mot mycket pengar i ersättning, han är maskulin och aggressiv och således toxisk.

Män och kvinnor mäts med olika måttstockar. Det som är tillåtet och uppmuntrat för kvinnor, är skamligt och ondskefullt för män.

Men de som betalar för att se skräpet har du glömt att kritisera. Utan dem inga sjuka bilder. Män hungrar ju efter detta.
Citera
2023-08-21, 20:04
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:

Varken Paolo R. eller Linda är några föredömen. De som uppmuntrat Linda har nog knappast sett bilderna och därmed inte insett vad hon håller på med. Sedan finns det alltid människor som är så pass porrskadade och inte ser hur stört detta är. Tyvärr.
Citera
2023-08-21, 20:05
Medlem
En jeppe på Aftonbladet som ser ut att ägna en försvarlig del av sin tid åt att vara spermacontainer skriver om Skugges ”vidöppna rövhål”. https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...m-linda-skugge

Visar hon det uppspärrat någonstans? Jag har sett en bild där fittan är uppspärrad av en metallkonstruktion och jag har sett när hon får stock i prutten, men jag har inte sett någon uppspärrat rövhål på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in