• 1
  • 2
2010-12-29, 18:55
Medlem
Tjejen har efter 6 år med p-stav och p-piller slutat med dessa. Vi har testat att ha sex utan kondom 4 gånger sen hon slutade. Första gången sprack kondomen och jag tänkte att den nog var ett måndagsexemplar.

Men den sprack gången efter det och igen och igen. Fyra gånger på raken har det skitit sig. Efter andra gången så köpte jag nya komdomer och även en gång till efter det. Märkerna har varit Eros, Thin och Näcken.

Vad gör jag för fel?

Jag kanske helt enkelt har fel teknik när jag tar på den eller nåt. Jag tycker det är lite knöligt för de känns så trånga.

Men om afro-männen med 25 cm+ i längd och 20cm + i omkrets kan använda kondom så borde väl jag kunna?
Citera
2010-12-29, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onemoreuser
Tjejen har efter 6 år med p-stav och p-piller slutat med dessa. Vi har testat att ha sex utan kondom 4 gånger sen hon slutade. Första gången sprack kondomen och jag tänkte att den nog var ett måndagsexemplar.

Men den sprack gången efter det och igen och igen. Fyra gånger på raken har det skitit sig. Efter andra gången så köpte jag nya komdomer och även en gång till efter det. Märkerna har varit Eros, Thin och Näcken.

Vad gör jag för fel?

Jag kanske helt enkelt har fel teknik när jag tar på den eller nåt. Jag tycker det är lite knöligt för de känns så trånga.

Men om afro-männen med 25 cm+ i längd och 20cm + i omkrets kan använda kondom så borde väl jag kunna?

Luft i kondomen?
Hon kanske inte e tillräckligt våt? (skaver sönder)
Finns mycket som kan spela in..
Citera
2010-12-29, 18:57
Medlem
UAAs avatar
Försäkra dig om att det inte finns någon luft kvar i kådisen då den väl är på. Använd glidmedel. Akta naglar och tänder.
Citera
2010-12-29, 18:58
Medlem
blomkruksvaktarens avatar
De finns ju olika storlekar på kondomer
Citera
2010-12-29, 18:59
Medlem
granitblocks avatar
Har samma problem, kan nog också bero på att kondomen är för trång och att tjejen inte är tillräckligt våt och att det på så sätt blir en spänning i gummit, prova att dra i en klick glidmedel i kondomen så kanske det blir lite bättre har dock aldrig själv testat.
Citera
2010-12-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomkruksvaktaren
De finns ju olika storlekar på kondomer

Men är ju ingen fb-dase jag har. 15-16 i omkrets är väll ytterst normalt. Och kondomer ska ju sitta tight. Men jag har köpt Durex Grande för att testa i alla fall.
Citera
2010-12-29, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granitblock
Har samma problem, kan nog också bero på att kondomen är för trång och att tjejen inte är tillräckligt våt och att det på så sätt blir en spänning i gummit, prova att dra i en klick glidmedel i kondomen så kanske det blir lite bättre har dock aldrig själv testat.

Vi använder någon form av silikonbaserat glidmedel från apoteket. Nånting Silk heter det. Dock på utsidan av kondomen som sagt.
Citera
2010-12-29, 19:40
Medlem
BlueStars avatar
Det verkar konstigt att de skulle spricka hela tiden i fall de är nyinköpta, har förvarats i rumstemperatur, används innan bästföre-datumet, och inte utsatts för några rispningar innan de träs på. Brukar din tjej trä på dem? Hon kanske har långa naglar som kan rispa kondomerna, menar jag, och det kanske kan vara en anledning till varför de går sönder.

En grej ni skulle kunna testa är att hon tar kondomen i munnen och börjar suga dig samtidigt som hon därigenom sätter på kondomen huvudsakligen med hjälp av sin mun och tunga. Det kräver en viss teknik, men övning ger färdighet som det brukar heta.
Citera
2010-12-29, 19:40
Medlem
handtralalas avatar
Klipper du naglarna ordentligt? Enda gångerna jag lyckats ha sönder en kondom är när jag dragit för hårt i den med lite för långa naglar när jag tagit på kondomen.
Citera
2010-12-29, 19:43
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
En grej ni skulle kunna testa är att hon tar kondomen i munnen och börjar suga dig samtidigt som hon därigenom sätter på kondomen huvudsakligen med hjälp av sin mun och tunga. Det kräver en viss teknik, men övning ger färdighet som det brukar heta.

Det funkar nog inte för TS. Jag har ungefär samma mått som han, och det finns inte en chans att man kan rulla på en kondom i de storlekar som finns tillgängliga i svenska butiker med munnen, oavsett teknik. Krävs att man töjer ut kondomen med handen.
Citera
2010-12-29, 19:50
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemoreuser
Men är ju ingen fb-dase jag har. 15-16 i omkrets är väll ytterst normalt. Och kondomer ska ju sitta tight. Men jag har köpt Durex Grande för att testa i alla fall.

Nej det är inte "ytterst" normalt och väl i klass med en fb-dase. Grattis antar jag.
Citera
2010-12-29, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Klipper du naglarna ordentligt? Enda gångerna jag lyckats ha sönder en kondom är när jag dragit för hårt i den med lite för långa naglar när jag tagit på kondomen.

Jag är nagelbitare vilket gör att naglarna alltid är korta. Så jag tror knappast att det är problemet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in