Fr be om urskt om jag postar en felaktig trd, men har inte postat i media innan. Och hittade inte det jag skte efter i ngon annan trd eller i samlingstrden.
D jag totalt tappat hoppet p svenska tidningar, s har jag bestmt mig att lsa utrikesnyheterna i danska tidningar online. Men jag mste erknna att jag bara knner till Jullands Posten.
Politikken.dk r svenska journalisters favorit bland danska nyhetssidor eftersom den ideologiskt ligger nra Radikale Venstre som r ett av f partier i Danmark som inte har accepterar DFs immigrationspolitik. nd r den 100% mer politiskt inkorrekt n svenska tidningar. Brukar personligen lsa Ekstrabladet mest eftersom de tillter kommentarer p alla deras politik artiklar (jag kommenterar aldrig men det r intressant att lsa).
Fr be om urskt om jag postar en felaktig trd, men har inte postat i media innan. Och hittade inte det jag skte efter i ngon annan trd eller i samlingstrden.
D jag totalt tappat hoppet p svenska tidningar, s har jag bestmt mig att lsa utrikesnyheterna i danska tidningar online. Men jag mste erknna att jag bara knner till Jullands Posten.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!