Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Du har en poäng och när jag läser det du skrivit så kommer även jag ihåg detta.
Så även jag skulle vilja se en granskning då de antingen har valt att sätta skygglapparna på totalt eller i deras agerande gjort att man främjar terrorister och Jihad.
Om hon är så nära sin dotter som hon säger, så torde hon ju veta vad hennes svärson sysslar med, likaså dottern...
Har sagt det för i tidigare trådar, HELEN BENOUBA utgör kärntrupperna av det politiska Jihad som utkämpas i Europa och Sverige medans svensson ser idol och tycker att septembers version av mickrofonkåt är det hetaste samtals ämnet runt lunchbordet på jobbet.
Helen Benouba och folket runt henne i Sveriges muslimska råd är muslimska brödraskapets kärntrupper i landet. Hennes uppgift är att 24/7 förleda godtrogna svenska politiker och media om vad Islam står för och vilka mål henne och hennes gelikar har.
Detta har hennes rörelse lyckats bra med i hela Europa för övrigt.
I koranen uppmanas den fromme muslimen till lögn lögn lögn till dom otrogna så länge det främjar den egna saken, när målet är uppnåt och tiden är inne ersätts lögnerna med handling.
dvs istället för lisma och förleda så skär du halsen av den du tidgare lismade för.
Hennes dotter Safia är extremist, hennes man har vi vetat sedan gammalt är terrorist.
Henns skilsmässa kan som ngn antyde här inne kan dels vara av bidrags orsaker men det troligaste är att det är i samråd med mamma Helen och hennes make gjordes av andra orsaker.
Vilka ? inte svårt att räkna ut Helen Benouba stödjer en attack på jylands posten helhjärtat, hon vill se hundarna som hädade hennes profet liga sönder skjutna och blodiga därav råder hos mig ingen tvekan.
Men det är inte henns uppgift hon har allt för viktiga politiska kontakter och hon vet att det går att luras till en viss gräns även i Sverige.
Därför togs skillsmässa ut i tid eftersom denna attack varit planerad i lång tid.
På sådant vis kunde hon och hennes kumpaner prisa gud och fira attacken mot hundarna medans hon sammtidigt med trovärdighet kan kabla ut bulitiner till Aftonbladet om hur och hennes dotter tagit avstånd mot Safias ex för att han var "extrem".
Och när lugnet lagt sig som vanligt vara rådgivare till svenska riksdagen i frågor om Islam.
Skrattretande är ordet.