2010-12-29, 13:49
Medlem
Roger, 55 åker ner till Thailand och köper sig en ung tjej = han är en äcklig gammal gubbe, hon är ett stackars offer.

Anna Nicole Smith, 27 gifter sig med en 89-åring = hon är en äcklig hora, han är en stackars gammal man.

Typ?

Citera
2010-12-29, 13:50
Medlem
dayms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.expressen.se/nyheter/1.22...sex-i-thailand

"Förra året reste fler än 400 000 svenskar till svenskparadiset Thailand. Men medan barnfamiljer främst lockas av Phuket och Ko Samui föredrar många ensamma män att åka till Pattaya. Här, på Walking street, finns allt att köpa under de färgglada neonskyltarna. Foto: Cornelia Nordström De svenska männen som köper sex i Thailand
"Sex är bäst för den som får" skrålar en medelålders man i ärmlöst linne.
Det har börjat skymma i Pattaya och svenskarna har samlats på svenskhotellet för att spela tärning. Snart ska de ut i thailandsnatten - där allt är till salu.
- Det är som en godisbutik, alla unga snygga tjejer, säger Roger, 55."

"- Det är som en godisbutik, alla unga snygga tjejer, säger Roger, 55, från Västsverige som semestrar i Pattaya.

I sju år
Han är en av många svenska män som börjar fredagskvällen på fyndigt namngivna golfhotellet Scandalic. Här är den thailändska menyn uppblandad med köttbullar och väggarna utsmyckade med svenska flaggan och bilder på det svenska kungaparet. Före detta datakonsulten Lennart "Lelle" Axén, 46 - en reslig tatuerad man med ett guldigt tand-smycke i form av ett snabel-a - äger Scandalic tillsammans med fästmön Ulrika. Han går oftast att hitta på uteserveringen med en cigg i ena handen och en öl i den andra. Och det är runt honom som gästerna samlas. Efter sju år känner han till allt som staden har att erbjuda och hymlar inte med att han både gett - och fått - pengar för sex.
- Den som kommer först betalar, brukar jag säga, säger Lelle med ett flin.
Samtliga av hans baranställda går att "lösa ut" för kvällen mot en baravgift, men han fixar aldrig tjejer åt gästerna.
- Det behövs inte. Det är bara att gå ut på gatan, säger Lelle. Många av besökarna är stammisar som kommer för att snacka skit eller köpa en dosa snus när förrådet börjat sina.
- Ingen frågar vem du är eller vad du jobbar med. Oftast presenterar du dig bara med förnamnet, säger Lelle.
Sällskapet är blandat. Någon är pensionär, en annan egenföretagare, en tredje jobbar
på flygbolag."

""Det är inte bara sex"
Men de svenska männen som inte köper sex i Pattaya är i minoritet.
- Jag brukar ha 14-dagars förhållanden när jag är här, säger Roger.
Han är öppen med att han betalar kvinnorna.
- Jag skulle inte kunna tänka mig att köpa sex på Malmskillnadsgatan. Det är annorlunda här. Det handlar inte om en halvtimma och sen är det bra. Tar du med
dig en tjej så är hon fortfarande där när du vaknar. Det är inte bara sex, säger han.
Samtidigt måste man vara ärlig och tala om för kvinnorna "hur läget är". Att det handlar om en semesterflört. På frågan hur många förhållanden han haft under sin tid i Thailand börjar Roger skratta.
- Hur många händer har du att räkna på?
Även om de flesta svenska turisterna träffar en thailändska eller fler under
semestern - mot betalning - är det fel att klassa det som prostitution, menar Lelle. Han kallar det dricks.
- Här betalar man för sex av samma anledning som man bjuder någon som hjälpt
en byta vinterdäck på middag.
- Det är likadant i Sverige, det är bara att där kallas de drinkhoror, säger en
annan man."

Vad anser ni om detta?

Vad jag anser? Tillgång och efterfrågan, affärer helt enkelt. Jag ser inget fel på sexhandel så länge det sker som en överenskommelse mellan 2 (eller flera ) vuxna människor.
Citera
2010-12-29, 13:54
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Både du och hororna i Thailand är alltså offer för vidriga omständigheter; dock så slipper du att knulla med äckliga gubbar för pengar.

I stort sett alla måste tjäna pengar för sitt uppehälle. Alla kan inte ha lika bra jobb. De bestämmer själva vilka de kan tänka sig att ligga med. Ibland blir de kåta ibland inte.

Däremot är det omöjligt för en man att knulla utan att va kåt. Men man kan ju göra sig kåt utan att tända speciellt mycket på den andra personen.
Citera
2010-12-29, 13:59
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
I stort sett alla måste tjäna pengar för sitt uppehälle. Alla kan inte ha lika bra jobb. De bestämmer själva vilka de kan tänka sig att ligga med. Ibland blir de kåta ibland inte.

Däremot är det omöjligt för en man att knulla utan att va kåt. Men man kan ju göra sig kåt utan att tända speciellt mycket på den andra personen.

Det faktum ATT de öht måste ha sex för pengar har inte slagit dig?
Testa du att sälja din kropp för pengar iställer för din "kompetens" och se hur kul det är.

Stämmer. Horor skadar sig, fysiskt, när de har sex utan att vara kåta.
Citera
2010-12-29, 14:36
Medlem
Ar just nu i Thailand utan att "kopa" horer. Det som tyvar inte uppmarksamas ar hur man i vissa delar av Thailand kan kopa sex utav barn om man pratar med "ratt" manniskor. Horerna pa pubarna brukar borja vid 15 ar eller senare har blivit ditt skickade av sin familj for att skicka pengar till dem sa de ska overleva. I langre forhallande ar de en norm att falangen betalar en viss summa varje manad till kvinnans familj. Vet falanger som betalat 20 000 Bhat/ manad.

Vad jag sjalv anser ar att utan turismen och sexhandeln hade Thailand vart annu fattigare men att prostitution inte ar en vag ur fattigdomen. Det har blivit en utvag pa grund av att samhallet inte fungerar och att regeringen i Thailand inte riktigt tagit tag i detta problem.
Citera
2010-12-29, 14:36
Medlem
Den ännu mer intressanta aspekten är att killarna blir yngre och yngre.

Är det bara jag som upplevt detta?

Mycket poppis för killar i tjugoårsåldern att dra ner till Thailand, och lever livet där nere.

Det blir lätt stereotypt där man diskuterar Åke 57 som är gubbsjuk. I min vänskapskrets är det poppis att backpacka i Thailand och åka till Thailand över nyår och så.

Tror dem i min ålder betalar i mindre utsträckning direkt. Snarare så att de raggar upp thaitjejer på barer och sedan får "flickvän" under durationen de är där nere. Då de bjuder på allt, mat upplevelser etc och får fitta. Utan att direkt betala för sex.
Citera
2010-12-29, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
Ja men att tro att flickorna gör det för att de får festa gratis och mobiltelefoner är ju bara bullshit. Jag förstår inte varför de "västerländska nuckorna" skulle bli avundsjuka. På vad fan då liksom? Att inte få ha sex på sina egna villkor och bli tagen i tvåan av en 60årig snuskgubbe?

Gott folk - jag ger er användare "tunnsomluft" - en svensk nucka!
Citera
2010-12-29, 14:58
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Det faktum ATT de öht måste ha sex för pengar har inte slagit dig?
Testa du att sälja din kropp för pengar iställer för din "kompetens" och se hur kul det är.

Stämmer. Horor skadar sig, fysiskt, när de har sex utan att vara kåta.

Vänta tror du seriöst att fysiska skador är det värsta med att sälja sig...

Hursom. De får mycket pengar, alla på Flashback skulle sälja sig för en miljon kronor och thaihororna lär väl fan tjäna mer än de som jobbar som städare på hotell, tar man den lätta vägen ut får man stå sitt kast ^^ Tycker dock det hela är äckligt, skulle aldrig få för mig att sexturista.
Fast den dagen jag är 55, ensam och överviktig vettefan Som tur är har jag och alla jag känner dött i ett atombombskrig för längesen, medans de få som överlevde sitter i en bunker och diskuterar hur fel det var att fattiga thailändskor gjorde gubbar glada medan de blev rika.
Citera
2010-12-29, 15:03
Medlem
de e ju fan helt otroligt, i många inlägg läser man typ att om svenska tråkiga sur- bitter-fittor släppte till mer skulle inte lika många män behöva åka till thailand o knulla....?! men för i helvete nästa sek anfaller ni om att svenska kvinnor åker till gambia osv för att köpa sex kan man då hävda att om ni svenska män släppte till lite oftare så skulle svenska kvinnor SLIPPA åka till gambia o liknande ställen för att betala kuk med mat, upplevelser, kläder etc.
fjantigt att lägga skuld på den svenska kvinnan. eller den svenske mannen det är glasklart att det är busenkelt att betala billigt skit för lite könsumgänge, kravlöst.. för att man har tid, råd och lust. om det är så man vill lösa sitt sexande ja, vassego
Citera
2010-12-29, 15:06
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frigard
de e ju fan helt otroligt, i många inlägg läser man typ att om svenska tråkiga sur- bitter-fittor släppte till mer skulle inte lika många män behöva åka till thailand o knulla....?! men för i helvete nästa sek anfaller ni om att svenska kvinnor åker till gambia osv för att köpa sex kan man då hävda att om ni svenska män släppte till lite oftare så skulle svenska kvinnor SLIPPA åka till gambia o liknande ställen för att betala kuk med mat, upplevelser, kläder etc.
fjantigt att lägga skuld på den svenska kvinnan. eller den svenske mannen det är glasklart att det är busenkelt att betala billigt skit för lite könsumgänge, kravlöst.. för att man har tid, råd och lust. om det är så man vill lösa sitt sexande ja, vassego

Eller så vill ingen ha sex med tjocka 55-åriga gubbar lika lite som tjocka 55-åriga kvinnor?
Citera
2010-12-29, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Eller så vill ingen ha sex med tjocka 55-åriga gubbar lika lite som tjocka 55-åriga kvinnor?

jo men dom sexar loss på vikingline då o då. sen ses dom väl på dansbanorna, dvs när de inte är i Gambia och thailand...
Citera
2010-12-29, 15:39
Medlem
1945s avatar
Självklart väljer också Expressen att skriva om gamla gubbar. Konstigt att ingen skriver dessa reportage om vanliga snubbar i 20-30 års åldern som härjar därnere och köper precis lika mkt. fitta som gubbarna?!?! Varför tror ni alla åker till Thailand för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in