2010-12-29, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starlightcam
Haha, ja, det ligger något i vad du säger. Om svenska män enklare kunde få ligga så skulle det vara avsevärt färre flygningar till länder som Thailand.

Yup, at the end of the day så kostar säkerligen en svensk tjej mer och ställer högre krav och man får mindre valuta för pengarna. Så handlar det inte om kärlek är det väl inte konstigt att svenskorna blir utkonkurrerade.
Citera
2010-12-29, 12:12
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Ja, för alla men inte för svenska feminister.
Thailändskorna får festa, bli bjudna på mat, mobil m.m. och pengar. Karlarna får unga, snygga tjejer.
Det hela bottnar väl i västerländska nuckors avundsjuka.
Fan vad du snackar skit. Flickorna blir utnyttjade och det är självklart att den typen av arbete inte är självvalt och vem fan bryr sig om att "festa" då det således blir under icke självvalda förhållanden.
Vad har feminism med saken att göra?
Citera
2010-12-29, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Expressen bryter nya barriärer genom att avslöja prositutionen i Thailand.
Stora journalistpriset, någon?

ROFL! Så sant.
Citera
2010-12-29, 12:40
Medlem
thunders62s avatar
Expressen har alltid varit en skittidning. Och att kalla svenska surdegsbrudar för "drinkhoror" är ett understatement I längden är dom mycket värre en så..och även för ett ONS är dom inte värda drinken
Citera
2010-12-29, 13:04
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
Fan vad du snackar skit. Flickorna blir utnyttjade och det är självklart att den typen av arbete inte är självvalt och vem fan bryr sig om att "festa" då det således blir under icke självvalda förhållanden.
Vad har feminism med saken att göra?

Dom jobbar hårt för att få chansen att bli utnyttjade där nere. I takt med att landet blir rikare så kommer fler tjejer välja nånting annat men det är deras val som de medvetet gör. Jag vill inte slösa bort stora delar av mitt liv på ett kontor men vad ska jag göra, jag måste dra in cash.
Citera
2010-12-29, 13:15
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Dom jobbar hårt för att få chansen att bli utnyttjade där nere. I takt med att landet blir rikare så kommer fler tjejer välja nånting annat men det är deras val som de medvetet gör. Jag vill inte slösa bort stora delar av mitt liv på ett kontor men vad ska jag göra, jag måste dra in cash.
Ja men att tro att flickorna gör det för att de får festa gratis och mobiltelefoner är ju bara bullshit. Jag förstår inte varför de "västerländska nuckorna" skulle bli avundsjuka. På vad fan då liksom? Att inte få ha sex på sina egna villkor och bli tagen i tvåan av en 60årig snuskgubbe?
Citera
2010-12-29, 13:16
Medlem
iljusetavdindags avatar
Skulle det vara någon skillnad på att lägga pengarna rakt i handen på en brud eller på drinkar? Och varför skrivs det aldrig om kvinnors sexturism i samma dager som om männens?
Jävla trams det här... Ska vuxna människor inte ens få knulla utan att förmynderiet ska lägga sig i.
Citera
2010-12-29, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovenhate
Anser att det är värre än jag trott. Godisbutik, som att bjuda en vän på middag för att den bytt ens däck. Tala om att svälja ner moralen i vrångstrupen......har börjat tappa tron på män.

Din lågbegåvade imbecill. Ska vi män tappa tron på kvinnor? http://www.expressen.se/nyheter/utri...e-sex-i-gambia

När du pekar finger mot någon så se då till att ingen kan peka finger mot dig själv. Feminismen i Sverige har infiltrerat den svenska massmedian och politiken. Därför snackas det så mycket skit om män som åker till Thailand för att hitta kärleken. Man får knappt höra eller läsa någonting om de svenska kvinnorna som vallfärdar till Gambia och andra afrikanska länder för att utnyttja unga negerhannar. Så ni ska bara hålla käften.

Mona Näslund från Domsjö är långtidsboende i Gambia. Hon tycker att utnyttjandet är ömsesidigt. - Den svarta mannen är alltid den vita kvinnans slav, säger hon. - Gör han inte som hon vill skaffar hon en ny man.

http://www.sydsvenskan.se/resor/arti...rromanser.html

Jag hittar TVÅ artiklar om sexturismen i Gambia. Hur många artiklar har skrivits om svenska män som åker till Thailand? 1000? Minst...

Dags att på allvar bekämpa feminismen i Sverige. Det är inte rimligt att det skrivs så mycket om svenska män som åker till Thailand medans knappt ingenting skrivs om de svenska kvinnorna som förlustar sig på negerhannar i Afrika.
Senast redigerad av Pazzamo 2010-12-29 kl. 13:24.
Citera
2010-12-29, 13:22
Medlem
starlightcams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Yup, at the end of the day så kostar säkerligen en svensk tjej mer och ställer högre krav och man får mindre valuta för pengarna. Så handlar det inte om kärlek är det väl inte konstigt att svenskorna blir utkonkurrerade.

Precis, men för de svenska bitterfittorna som klagar på att svenska män åker till Thailand så är det en högst irriterande sanning att männen inte skulle åka dit i samma utsträckning om bitterfittorna bara släppte till. Meeen det vill dom förstås inte höra ordet av! Bättre att lägga skulden på männen - det är dom som är konstiga, inte svenska kyskhetstjejer.

Bitterfittorna borde tänka på följande:
Svenska män betalar cirka 10 000kr i resa, sitter 14 timmar på ett flygplan (enkel resa), bor i en u-landsbungalow med kackerlackor och skit, för att knulla små bruna tjejer som knappt pratar engelska. Tror dom på fullaste allvar att thaitjejer är vårt ideal?
Tror dom att all tid och pengar är något killar bara kastar bort?
Näe, killar vill verkligen knulla helt enkelt. Och om inte svenska tjejer släpper till så åker killar runt halva planeten för att få ligga.
Citera
2010-12-29, 13:32
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
...

De unga thailändska kvinnorna (och männen, och barnen) knullar inte för att de är kåta och vill ha sex, de gör det för att de är fattiga och desperata.
Citera
2010-12-29, 13:33
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper

Både du och hororna i Thailand är alltså offer för vidriga omständigheter; dock så slipper du att knulla med äckliga gubbar för pengar.
Citera
2010-12-29, 13:49
Medlem
Krappfiskarns avatar
Semester och ligga låter ju härligt, om jag är ensam när jag är i medelålder kanske jag testar på kombinationen.

Ärlighet varar längst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in