2011-08-30, 01:20
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Res-Q
Du kämpar på bra! Är du kvar i Oslo?

Absolut! jag sitter här och väntar på snön.. är du också exilsvensk? hittat något bra gym i så fall?
Citera
2011-08-30, 01:22
Medlem
Res-Qs avatar
Härligt! Samma här Vasaloppet 2013, så får damma av skidorna i vinter. Bra och bra, Pakkisar som kör cardio i Jeans, Grönland Represent!
Citera
2011-08-30, 01:26
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Res-Q
Härligt! Samma här Vasaloppet 2013, så får damma av skidorna i vinter. Bra och bra, Pakkisar som kör cardio i Jeans, Grönland Represent!

Hellre trashgym än rehabmaskiner i plast! då får vi höras till snöfallet om du vill ha en rygg att ta sikte på i spåren
Citera
2011-08-30, 01:27
Medlem
Res-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Hellre trashgym än rehabmaskiner i plast! då får vi höras till snöfallet om du vill ha en rygg att ta sikte på i spåren

Eller hur, jävla technogym en annan tränar på Aight, tar med kikare!
Citera
2011-08-31, 21:52
Medlem
tältpinnes avatar
Havsrodd, singel

Time: 01:04:10
Distance: 11.14 km
Avg Pace: 05:45 min/km
Avg HR: 154 bpm (80%)
Max HR: 185 bpm (96%)

Gött..
Citera
2011-08-31, 23:57
Medlem
tältpinnes avatar
Visst fan, för sent för edit, men vågen visade i morse - efter tömning - 89.2kg. Torrvikten för 2 veckor sedan var 91. Detta är knappast säkerställda siffror, men om det stämmer så går det planenligt, möjligen lite för fort. Men det skulle inte förvåna mig om jag studsade upp till 90 igen.

Ligger på runt -1000kcal, ökat proteinintaget med 50%, kör EAA och kreatin, samt förlägger lejonparten av energiintaget till före pass för ork, och efter pass för att inte paja glykogeninlagringen.

Jag är svagare på gymmet, men kreatinet kanske kan hjälpa till med det när det börjar ta fart (dag 5 nu).

Målsättningen är 85 till Oktober och ta ett beslut om ev. fortsatt nedgång lagom till säsongstart november.

F om nu kommer jag väga mig varje morgon.
Citera
2011-10-21, 16:52
Medlem
Hur går det? Länge sen nån update.
Citera
2011-11-15, 22:34
Medlem
KulSPruta58s avatar
Jag vill bara låna tråden för en snabb fråga, om man ska åka vasaloppet, och man lyckas pajja en stav under tiden man åker, hur får man en ny? kan man köpa en ny av dom som står längs med "vägen" eller hur fan fungerar det? Ja jag är seriös. Intressant tråd TS.
Citera
2011-12-19, 11:50
Medlem
FakeIdentity.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulSPruta58
Jag vill bara låna tråden för en snabb fråga, om man ska åka vasaloppet, och man lyckas pajja en stav under tiden man åker, hur får man en ny? kan man köpa en ny av dom som står längs med "vägen" eller hur fan fungerar det? Ja jag är seriös. Intressant tråd TS.

I första backen står några och delar ut nya stavar, dock vet jag inte hur det är resten av banan.
Citera
2012-05-28, 09:01
Medlem
tältpinnes avatar
Vasaloppet ställdes in pga sjukdom, och sedan pajade jag ena fossingen vilket ledde till en urusel skidsäsong. Dessutom har jag ju varit bannlyst från forumet. Nåja, låt oss glömma allt detta och fokusera på framtiden.

http://i.imgur.com/ZqryN.jpg
Citera
2012-05-28, 09:28
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Vasaloppet ställdes in pga sjukdom, och sedan pajade jag ena fossingen vilket ledde till en urusel skidsäsong. Dessutom har jag ju varit bannlyst från forumet. Nåja, låt oss glömma allt detta och fokusera på framtiden.

http://i.imgur.com/ZqryN.jpg
Lät ju som en hel påse skit på en gång det där.

Jaja, nya mål ser jag. Kul skit det där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in