2010-12-28, 13:02
Bannlyst
Hej Flashbackare
Jag blev medlem i år och är inne på flashback varje dag för att diskutera viktiga och allt som oftast mindre viktiga saker Nu till mina frågor.

Varför är det aldrig några officiella uttalande (FB ägarna) om saker som händer, beslutas här på FB? Eller är det jag som har missat det?

FB måste tjäna massor med pengar genom affialiat avtal, varför ser man inte till att ha heltidsanställda moderatorer som städar undan trådar som " naken keznie, jultomten knulla min syster" osv ? Trådarna blir bara fler och fler där användarna skapar för att det skall bli ett "poppis-inlägg"

Något mindre viktigt, men som jag undrar över är, kommer det någon officiell FB applikation? Med push notes osv? Den mobilasidan funkar inte så bra, vore på plats med en riktig app.

Tack för ett bra forum
Citera
2010-12-28, 13:13
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaborik
Hej Flashbackare
Jag blev medlem i år och är inne på flashback varje dag för att diskutera viktiga och allt som oftast mindre viktiga saker Nu till mina frågor.

Varför är det aldrig några officiella uttalande (FB ägarna) om saker som händer, beslutas här på FB? Eller är det jag som har missat det?

FB måste tjäna massor med pengar genom affialiat avtal, varför ser man inte till att ha heltidsanställda moderatorer som städar undan trådar som " naken keznie, jultomten knulla min syster" osv ? Trådarna blir bara fler och fler där användarna skapar för att det skall bli ett "poppis-inlägg"

Något mindre viktigt, men som jag undrar över är, kommer det någon officiell FB applikation? Med push notes osv? Den mobilasidan funkar inte så bra, vore på plats med en riktig app.

Tack för ett bra forum

1. Admins gör rätt ofta uttalanden om saker som beslutas här på FB, framförallt när det gäller nya forumdelar, ändringar av forums namn, nya regler eller regeländringar osv. Dock uttalar dom sig sällan om enstaka trådar eller händelser, typ "varför blev X bannad?", utan sånt sköter modsen. Du har nog missat det helt enkelt.

2. För att FB inte tjänar massor med pengar som skulle göra att dom har råd att ha anställda moderatorer.

3. Kanske.

MVH
Citera
2010-12-28, 13:16
Medlem
lendrygghs avatar
Flashback har tyvärr det inte så himla förspänt på den ekonomiska fronten, så heltidsanställda avlönade moderatorer är det nog inte tu tal om.

Angående påbud från Flashbacks administration: Viktiga meddelanden och till viss del flashback.se.
Citera
2010-12-28, 13:16
Medlem
eXtremos avatar
Viktiga meddelanden samt Varningar och bannlysningar är de forum du söker.

EDIT:

Två på bollen.
Citera
2010-12-28, 13:17
Medlem
TireFires avatar
Oftast i alla fall, beroende på va det gäller så annonseras ju rätt mycket ut på Viktiga meddelanden här på Flashbackavdelningen men inte allt kan jag hålla med om. En del saker har väl helt enkelt vi vanliga dödliga ingen nytta eller anledning att ta del av. Andra hålls väl hemliga av andra skäl, ibland kommer de fram, ibland inte.
Angående Flashbacks ekonomi och vad eventuellt överskott skulle kunna användas till är upp till ledningen självfallet. Men betalda moderatorer har aldrig, och kommer aldrig att finnas så vitt jag vet i all fall. Även om det skulle vara en ide´ med speciella tillägnade mods ibland kan jag hålla med om.

EDIT: Och där var jag sen som en lam kenyan på den bollen.
Citera
2010-12-28, 16:15
Bannlyst
Grymt, tack för era svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här