• 1
  • 2
2010-12-28, 00:21
Medlem
__Alez__s avatar
Funderar lite på att börja spela lite, och skulle vilja ha lite nybörjartips. Det är ju sport jag är mest intresserad av att spela på, som nybörjare antar jag att det är enklast att börja med svenska spel?
Finns ju så otroligt mycket att välja på, stryktipset, oddset live, bomben, powerplay m.m m.m.

Så lite tips skulle jag uppskatta. Lite om vad man ska börja med, och vad man ska satsa på om man vill gå plus.
Citera
2010-12-28, 00:25
Medlem
Richard3Smallss avatar
Jag kan ge dig tips, visst. BÖRJA INTE SPELA!

Du kommer inte att vinna.
Citera
2010-12-28, 00:30
Medlem
Varför börja? I längden är det bara spelbolaget som går plus, det är så maskinen är konstruerad..
Citera
2010-12-28, 00:40
Medlem
TheDoktorKams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Funderar lite på att börja spela lite, och skulle vilja ha lite nybörjartips. Det är ju sport jag är mest intresserad av att spela på, som nybörjare antar jag att det är enklast att börja med svenska spel?
Finns ju så otroligt mycket att välja på, stryktipset, oddset live, bomben, powerplay m.m m.m.

Så lite tips skulle jag uppskatta. Lite om vad man ska börja med, och vad man ska satsa på om man vill gå plus.

skit i svenska spel, de har ju klart sämst odds av ALLA bolag, kör bet365 så kan du få en fin instättningsbonus också...spela lite smått i börjar och se va som passar dig bäst att spela på
Citera
2010-12-28, 00:40
Medlem
Äh, var inga tråkmånsar nu! Att spela kan ge lite mer spänning i vardagen och mycket glädje (om man lyckas bra vill säga) Men så länge det inte går till överdrift och du inte utvecklar ett spelberoende så är det bara kul Bara bestäm en viss summa du får spela för varje månad och överstig ALDRIG den, utan undantag. Om du då förlorar, så är det inte hela världen.

Ps: Jag skulle rekommendera dig att spela singlar på sport, som du verkar vara intresserad av. Stryktipset och Bomben och det tycker jag du ska undvika. Men det är upp till dig.

Lycka till!
Citera
2010-12-28, 00:41
Medlem
TheDoktorKams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard3Smalls

hur vet du det? varför skulle han inte vinna?
Citera
2010-12-28, 00:43
Medlem
Neroxxs avatar
Klart han kan börja spela.
Så länge man har kontroll på sitt spelande.

Ett bra tips ifall man vill satsa på sport är att läsa på om lagen man ska spela på.
Citera
2010-12-28, 00:47
Bannlyst
Börja inte spela är mitt enda tips.
Citera
2010-12-28, 00:59
Medlem
__Alez__s avatar
Klart att jag kommer ha kontroll på spelandet, och chansen att jag blir spelberoende är inte stor. Jag har bra koll på mina pengar och är rätt snål också. Sen kommer det att bli lite spelande då och då så kommer inte hålla på hela tiden.
Men är det bet365 som gäller eller? Finns ju så otroligt många spelbolag.
Citera
2010-12-28, 15:33
Medlem
Hypnososs avatar
bet365 är ett bra val för dig, bra utval av livebetting, helt okej odds oftast...

se upp för speldjävulen bara. Han lurar bakom hörnen.
Citera
2010-12-28, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Richard3Smalls

Citat:
Ursprungligen postat av techsupport
Varför börja? I längden är det bara spelbolaget som går plus, det är så maskinen är konstruerad..

Men den attityden kommer man ingenstans, jävla pesimister

ont:
Spelar du "säkert" stabilt med tålamod kommer du gå plus. Hög insatser, låga odds.
Citera
2010-12-28, 20:26
Medlem
Machbets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Klart att jag kommer ha kontroll på spelandet, och chansen att jag blir spelberoende är inte stor. Jag har bra koll på mina pengar och är rätt snål också. Sen kommer det att bli lite spelande då och då så kommer inte hålla på hela tiden.
Men är det bet365 som gäller eller? Finns ju så otroligt många spelbolag.

Om jag var du så skulle satsat på Stryktipset, Topptipset eller Europatipset. Där har du chans till stora pengar utan att din plånbok behöver lida om du skulle förlora.
Läs igenom vilket system som skulle passa dig bäst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in