2010-12-28, 00:07
Bannlyst
Jo jag har en liten fetisch och det är att dricka pillsner, snusa och runka i kombination.

har druckit 2 små Norrlands nu som jag tycker är tillräckligt. därefter stoppade jag in 2 stycken 12 mg som brukar hetsa upp mig inför kagney linn på youjizz

men i alla fall så blev jag inte så uppkåtad så därför tog jag och spottade ut dom 2 och stoppade i 2 nya, inte heller det slog tillräckligt så jag lärde stoppa in 2nya igen.

aja den här gången funkade det och jag kom .

Men i alla fall så kände jag knappt någonting utav alla dessa 12mg,are. när jag dock gick ner och skulle ta av mig såsen var jag röd som en kok-kräfta i ansiktet, men jag märkte knappast någon skillnad mot som när jag inte har snusat. (vet att de inte är något fel på snusen)

varför blev de så här konstigt den här gången då? jag menar 72mg snus - asså man borde ju känna någonting i alla fall.

Mvh /Hoffmark
Senast redigerad av Hoffmark 2010-12-28 kl. 00:11.
Citera
2010-12-28, 00:13
Medlem
kublaikhans avatar
Haha vem fan pratar om snus i milligram?

OT så blir man inte "snusfull" om det var det var de du sikta mot, om man snusat nog mycket. Inte blivit snusfull sen jag gick i högstadiet, vilket var ett antal år sedan.

Vet inte om ja förstod frågan rätt men så är det iallafall.

Mvh
Citera
2010-12-28, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kublaikhan
Haha vem fan pratar om snus i milligram?

OT så blir man inte "snusfull" om det var det var de du sikta mot, om man snusat nog mycket. Inte blivit snusfull sen jag gick i högstadiet, vilket var ett antal år sedan.

Vet inte om ja förstod frågan rätt men så är det iallafall.

Mvh

Nej, men fyllan blir bra mycket skönare - och de blev den inte den här gången.

mvh
Citera
2010-12-29, 18:18
Medlem
hermod-s avatar
Snus fungerar inte som cigg på så vis att du får i dig allt nikotin på en gång, utan det kommer väl i en mer jämn ström ur snusen? Där kanske du har ditt problem, att du inte fick i dig alla 12 mg varje gång?
Citera
2010-12-29, 23:06
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Ha ha, sicken hobby du hade då Kanske skall ta och prova någon gång.

Tror att det bästa vore att du tog dig 6 prillor snus samtidigt i käften, väntar i 5 minuter och sedan börjar du ruska tupp så det står härliga till. Nikotinet i snuset kommer ju inte som från en cigarett direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in