2010-12-27, 21:13
Medlem
julllleees avatar
Hej, jag undrar ifall man kan ta ur en nerladdad fil från steam? Har laddat ner ett spel genom steam, men ska installera om min dator nu och undrar ifall man bara kan få ut .exe installationen till spelet? tack på förhand.
2010-12-27, 21:15
Medlem
dozyers avatar
Om du ska ha spelet sedan efter, så ska du bara kunna installera det igenom steam. Om du nu har kvar ditt konto. Det kommer att finnas på "mina spel" och du kan installera/ladda ner det därifrån igen, utan att betala igen vill säga.
2010-12-27, 21:20
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dozyer
Om du ska ha spelet sedan efter, så ska du bara kunna installera det igenom steam. Om du nu har kvar ditt konto. Det kommer att finnas på "mina spel" och du kan installera/ladda ner det därifrån igen, utan att betala igen vill säga.
Antagligen så vet han att det kan ta lång tid att tanka ett spel och han vill spela ikväll.

TS: Kopiera hela Steamapps (eller bara spelmappen under Steamapps) och lägg in den igen efter att du installerat om Windows och Steam.

It works.
2010-12-27, 21:27
Medlem
julllleees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Antagligen så vet han att det kan ta lång tid att tanka ett spel och han vill spela ikväll.

TS: Kopiera hela Steamapps (eller bara spelmappen under Steamapps) och lägg in den igen efter att du installerat om Windows och Steam.

It works.

gör det? bra då kör jag på det sättet
tack för era svar
2010-12-27, 22:47
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Officiell tråd om bl.a Steam -> https://www.flashback.org/t404728

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto