Hej!
Ibland när jag ska sätta på en låt, eller om den ändrar över till någon låt, så kan det komma fram "There is a problem with your soundcard. Spotify can't play music". Men det är bara att klicka på låten igen så fungerar det, nackdelen är ju dock att musiken bryts ju liksom när det där felet kommer. Måste ju hela tiden gå till datorn och klicka igång.
Köpte nytt ljudkort förra veckan, ett Creative Soundblaster X-FI 5.1 PRO (usb). Men detta problem hade jag även innan, fast absolut inte lika ofta.
Sedan har jag ett annat problem med spotify, eller jag vet inte, det kanske ska vara så, har inte varit så förut i alla fall... Om jag söker på något på spotify, o så lyssnar jag direkt på den listan som kommer fram då, då byter den aldrig låt efter att låten har spelats färdigt. Blir bara helt tyst, inga felmeddelanden eller något. Går alltså inte vidare till nästa spår. Men däremot om jag har klickat in mig på ett album, eller har någon spelningslista, då byter den spår automatiskt efter varje avslutad låt. Har testat att installera om programmet. Ska det verkligen vara så här ??