2004-07-30, 07:34
Bannlyst
Nån här som är pipfantast? Röker själv inte speciellt mycket cigaretter, mer feströker, men jag uppskattar verkligen att röka en pipa med nån god "mörk" tobak... Köpte min tredje pipa precis på tradera...

en sak som irriterar mig är att om man sitter typ i en park eller så och njuter av en pipa så glor alla på en, och en gång har tom snuten kommit o snackat med mig... dom tror ju då att man röker nåt annat än tobak i pipan... har dessutom fått problem i skolan när jag rökt endast tobak ur pipan... hmm aja...
Citera
2004-07-30, 18:33
Medlem
Truman_Peyotes avatar
Ack, ja...Vi kapnismologer är ett missförstått släkte...Man anklagas titt som tätt att vulgarisera någon av sina fabulösa rökverk med illegala substanser...Sen så stirrar folk...Men jag brukar inbilla mig att man antagligen stirrar i beundran och avundsjuka på min Big Ben saddlebit billiard...

Sen är ju rökare överhuvudtaget ett förföljt släkte...Snart får man inte ens ta ett stopp till bärsen på krigen...Arma öde...
Citera
2004-07-30, 23:38
Medlem
Nils Gustavssons avatar
Dollarpipa

Röker inte cigg över huvudtaget det är enbart pipa som gäller. Började med pipa då ciggen tog slut och det var några kilometer till närmsta kiosk, sedan har åren rullat på o Dollarpipan har fungerat utmärkt för en daglig användare. Misstänker att det är något ärftligt när det gäller piprökning. Farsgubben och hans bröder rökte pipa, även farmor. Och jag är likadan, HJÄLP!
Citera
2004-07-31, 22:37
Medlem
Continental Ops avatar
folk som rökt cigg länge luktar i allmänhet illa men såna där gamla gubbar som röker pipa i t.ex. det där vita paketet med nån gubbe i blå uniform på luktar gott.
Citera
2012-08-05, 17:19
Medlem
BrottareGustavs avatar
Finns en stor tråd om detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in