Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Nej, det förekommer inga böglyft eller dylikt i ett omklädningsrum, inte för de klubbar jag har representerat i min karriär. Däremot saknar jag lukten och det sköna snacken som går där inne, allt från brudar till skolan.
Instämmer!
Visst är det en viss jargong i ett Hockeylag, och framförallt i omklädningsrummet. Men några bögerier har då inte jag heller stött på.
På sin höjd ett ollat hakskydd, men that´s it.
lukten från omklädningsrummet är någonting jag saknar också.. det luktar trygghet, och minnen från yngre dagar.. sweet times!
Citat:
Ursprungligen postat av Moroten89
Brukar väl vara mycket sådana inslag i omklädningsrummen ja, tror det hänger på att de känner sig som kompisar, de litar på varandra och latjar lite för skojs skull. Tror däremot att det skulle bli rätt konstig stämmning om någon fick stånd i duschen t. ex.
Om du lirar med samma grabbar i säg.. 9 år så blir det en som en andra familj, och därför så driver alla med alla och på ett familjärt plan. Jag tolkar ditt "latjar" som att du menar att det skulle förekomma massa bögerier "på skoj", men det har jag då inte hört att någon upplevt.