2010-12-26, 09:34
Medlem
Lestadianens avatar
Hej kära Flashback.

Nå, igår var det hemvändarkväll i de flesta småstäder med allt det har att erbjuda.
Träffade en fantastisk kvinna med underbar sexaptit och så mycket bra ut. Vårat försök till samlag gick ju självklart åt helvete eftersom redbull/vodka är en jävla last jag har och kuken dör ju självklart när den skall till att användas. Frågan är ju då, Kan man höra av sig, be om ursäkt och erbjuda revansch dagen efter? Eller ska jag bara skämmas och krypa in under den sten jag kom ifrån? Tjejer; Hur skulle ni reagera om en kille kommer krypandes dagen efter och ber på sina bara knän om att få ta del av eran outtömliga glädjekälla(fittan alltså)? Förlåt om jag skriver som en idiot, det är bara för att jag är full fortfarande.

Puss och kram/Lestadianen
Citera
2010-12-26, 09:55
Medlem
benmjöls avatar
Om du sov hos henne/hon sov hos dig är det ju bara peta henne i ryggen () på morgonen och hoppas att hon fattar vinken. Annars ser jag inget fel i att erbjuda revansch. Jag skulle bli glad! Kan vara nog så frustrerande att inte få något när man tror att man ska få något. Erbjud henne en rematch du!
Citera
2010-12-26, 10:00
Medlem
Lestadianens avatar
Det är ju problemet. Försökte, försökte och försökte och tillslut orkade hon inte längre och gick hem. Eller dit hon bor under julhelgen snarare.Gråt och tandagnisslan från min sida samt löften om 7de himlen om hon bara stannade men ack. Hon tog ju mitt nummer och ringde på min telefon så jag skulle få hennes. Men det känns ju som en charad på nåt sätt.
Citera
2010-12-26, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lestadianen
Det är ju problemet. Försökte, försökte och försökte och tillslut orkade hon inte längre och gick hem. Eller dit hon bor under julhelgen snarare.Gråt och tandagnisslan från min sida samt löften om 7de himlen om hon bara stannade men ack. Hon tog ju mitt nummer och ringde på min telefon så jag skulle få hennes. Men det känns ju som en charad på nåt sätt.

Jobbig sits, har varit i den själv. Tycker absolut att du ska ringa, ju längre tid du väntar desto pinsammare blir det, och du kommer bara att ångra dig om du inte ringer
Citera
2010-12-26, 12:43
Medlem
bizarroboys avatar
Tycker du skall lägga ner hela uppdraget. Nu vet jag inte hur din potens fungerar, men risken är starkt överhängande att soldaten inte lyder när du verkar ha ett sådan enorm vilja att prestera och få revansch på dig själv. Kommer förmodligen framkalla en hel del nervositet när det väl kommer till kritan? Något som är betydligt värre än att få vinballe på fyllan, är att inte få upp den, efter att ha bönat och bett om en ny chans.
Citera
2010-12-26, 16:19
Medlem
Lestadianens avatar
Mmm. Ska nog prova dikta ihop ett sms endå och sen vad som kommer. Har ju inget direkt att förlora iom att hon åker hem snart
Citera
2010-12-26, 22:14
Medlem
Fingers avatar
Hur gick det? Har själv funderat på detta några gånger
Citera
2011-01-03, 09:08
Medlem
Lestadianens avatar
Inget svar . Hon blev väl inte särskilt imponerad
Citera
2011-01-04, 00:15
Medlem
N0RRL4NDs avatar
Vinballe suger! hände samma sak, dock hon som erbjöds sig att återkomma vid nyktert tillstånd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in