2004-01-18, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Såg ett repotage om henne nyligen. Hon är fortfarande gympaledare, även om hon inte hon inte visas på TV.

Hon dyker upp i morgondagens "45-minuter" på TV3... T

"TILLBAKA TILL 80-TALET ELLER
VEM SPRAYADE INTE LUGGEN"

Måndag 19/1 kl 20:00
Citera
2004-01-18, 22:12
Medlem
lab-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Kom igen nu va... Ian Haugland, (trummisen) är ju programledare för Morronrock på Rockklassiker kl 06-09. (106.7 i Stockholm, om någon lyckats missa det..) Går även att lyssna via www.rockklassiker.se

haha.. jag såg faktiskt Ian Haugland på Ica Maxi i Arlandastad nu på eftermiddagen.. Heter inte han förresten Håkan i förnamn.. Ian tog han väl bara som artistnamn, eller har jag glömt bort vad som stod i Okej 1986-87?
Citera
2004-01-19, 09:41
Medlem
kasstkniws avatar
kan jag få fråga vart dylan tog vägen? eller luke perry som han heter. han är ju hjälten
Citera
2004-01-19, 20:07
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lab-one
Heter inte han förresten Håkan i förnamn.. Ian tog han väl bara som artistnamn, eller har jag glömt bort vad som stod i Okej 1986-87?

Jo, så är det!
Citera
2004-01-23, 12:07
Medlem
Fonuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Donner sitter inte längre i Finska riksdagen, blev inte vald senaste riksdagsval, mot alla förväntningar. Ställde upp i valet för SFP. Efter valet hoppade han över till Sossarna i protest mot att Centern vunnit valet.
Han bor i Bromarv, som hör till Ekenäs stad och är stadsfullmäktigeledamot där (Ekenäs alltså) för något litet lokalparti.
Skriver på nån bok har jag hört och gästar filmfestivaler runt om i världen.

Där ser man...
Citera
2004-01-23, 13:38
Medlem
Keyser Sozes avatar
Någon som vet hur Leila K har det nu för tiden då? Hon var ju riktigt ute och hojade i pressen för ett tag sedan.
Citera
2004-01-23, 19:04
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keyser Soze
Någon som vet hur Leila K har det nu för tiden då? Hon var ju riktigt ute och hojade i pressen för ett tag sedan.

Hon är mer eller mindre en uteliggare efter vad jag förstår.
Citera
2004-01-23, 19:20
Medlem
Såg "En på miljonen" förr söndagen och frågade mig då vars Thomas von Brömsen tagit vägen? Sysslar han med teater eller nåt numera? Har inte sett till honom på tv på aslänge ju.
Citera
2004-01-24, 23:39
Medlem
Farbror Buskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Hon är mer eller mindre en uteliggare efter vad jag förstår.

Ja, man hör ju rykten om både knark och hor?
Citera
2004-01-25, 00:40
Medlem
Får väl kontra med att efterlysa en riktig outsider Yan Swan (en rund liten sak som spelade piano vill jag minnas) förmodar att man måste va minst 30+ för att det överhuvudtaget ska ringa några klockor om honom
Citera
2004-01-25, 01:04
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Vad gör Sven-Bertil (han med halsduken) nu för tiden? Spelar han in några av farsans låtar fortfarande? Han var med i några svenska biofilmer på 80- och 90-talet och gjorde bra ifrån sig som skådis. Senast jag såg ngt han var med i var i serien (filmen) "Jerusalem".
Citera
2004-01-25, 04:03
Medlem
Ralfons avatar
Robinson-Jesus?

Robinsom-Herman?

mfl..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto