2005-10-12, 23:36
Medlem
Rådiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Stefan Falk heter han. En riktig idiot. Ser ut som döden själv. Han hängde på Mona Seilitz ett tag, och var tydligen heltokig i äldre damer.

Jo, Izabella skaffade silikonlökar i samband med sin skilsmässa från Marre. Droppformade "gelehallonimplantat" via kändiskirurgen Per Hedén. Sen vek hon ut sig, endast iförd någon guldfärgad nätbrynja och pratade om att hon var "nöjd med sin kropp, precis som den var, utan några ingrepp". Jo, tjena!

Ja den framsidan minns man. Fick hem videon till Lilla hjärtat igår och såg skillnaden också Upptäckte även att jag känner den andra killen; Edwin, från reklambranschen. Undrar vad den där Stefan Falk pysslar med nu?
Citera
2005-10-13, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Kan avslöja att jag stötte på ingen mindre än Camilla Henemark på RaBARber på St. Eriksplan i afton. Var där i samband med ett poesievent, och frk. Henemark var snorpackad. Skrek och hade sig. Hon var ju min idol en gång i tiden! Oh how the great have fallen ...
Kan då avslöja att hon bor bara två kvarter därifrån.. I en sunkig tvåa..
Citera
2005-10-14, 18:42
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini3
Kan då avslöja att hon bor bara två kvarter därifrån.. I en sunkig tvåa..

Kan isåfall tillägga att även Izabella innehar hyresrättstvåa på St. Eriksplan - men den står ju mest tom eftersom hon bor med make och barn i Burbank utanför Los Angeles...
Citera
2005-10-15, 22:13
Medlem
Vart tog Erika Norberg "Erika" vägen , hon som var Yngve Malmstens flickvän (fru?)
Citera
2005-10-15, 22:39
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stikkan
Vart tog Erika Norberg "Erika" vägen , hon som var Yngve Malmstens flickvän (fru?)

Hon har en ganska schysst karriär som AOR-sångerska. Är fortfarande aktiv och hyllad i dessa kretsar.
Citera
2005-10-16, 16:12
Medlem
formosas avatar
Ursäkta min okunskap, men vad är AOR-sångerska? Demosångerska?
Citera
2005-10-16, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av formosa

Precis vad jag tänkte fråga men inte vågade....

MOR - Middle of the road

A&R - Artists and relations

AOR - Artists on the road???
Citera
2005-10-16, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stikkan

Hon heter Evenlind i efternamn och dyker upp som skribent lite här och där. Har för mig att hon jobbar på rätt snaskiga tidningar men en googling gav mest träffar på Aftonbladet och några Bonnier-magasin.

Hon är även med som karaktär i "Singel i Sumpan" som hennes sexjournalist till kompis Annika Sundbaum-Melin skrivit. Har inte läst den själv men det ska tydligen finnas med referenser till att hon skulle misshandlats i sitt tidigare äktenskap.
Citera
2005-10-16, 17:55
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av formosa

AOR = Adult Oriented Rock.
Citera
2005-10-16, 19:11
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carni
(ang Erika Evenlind)
Hon är även med som karaktär i "Singel i Sumpan" som hennes sexjournalist till kompis Annika Sundbaum-Melin skrivit. Har inte läst den själv men det ska tydligen finnas med referenser till att hon skulle misshandlats i sitt tidigare äktenskap.
Stämmer, det är vid ett tillfälle som Annika behöver hjälp med att sminka över en (självförvållad) blåtira e dyl och Erika hjälper henne med detta och kommenterar att hon har god vana vid att göra sådana översminkningar i samband med att hon varit gift.
Citera
2005-10-16, 23:56
Bannlyst
Guillermo Marquez Jara

vad gör han idag?
Citera
2005-10-17, 00:10
Medlem
Alfred Nilssons avatar
Angående trådtiteln, från tiden det begav sig:

http://img63.imageshack.us/my.php?image=os21816fh.jpg
Citera