2005-09-02, 23:12
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crap_Fucks_Crap
Han var ju så ung, vore intressant att veta omständigheterna!

Får mej att tänka på ett dödligt virus med fyra bokstäver...
Citera
2005-09-03, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skoff
Vad gör gossarna i det forna bandet Just D?

Pedda P och Gurra G gör Djurgårdsmusik i bandet Sektion B.

Wille har en fullt aktiv solokarriär, med turnéer osv. hela tiden. Drar inte tusenmannapubliker men är alltid mycket uppskattad av dom som närvarar.
Se http://www.willecrafoord.se

Edit: Rykten viskar om en eventuell återförening som gamla JD-fans bönar och ber Wille om så gott som dagligen. Ännu envisare rykten säger att en "JustDVD" med liveframträdanden och annat kommer släppas.
Citera
2005-09-03, 13:42
Medlem
FreshCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Kanske är fel tjej? eller?

http://www.hb.se/utbildning/intervju...ria_Krantz.jpg

Mycket fel "tjej"!
Citera
2005-09-04, 12:20
Medlem
Vad hände med Yngve Malmstens dåvarande sjungande flickvän "Erica" som var nån blond bimbo som hade nån liten hit på sent 80-tal (tror jag)
Citera
2005-09-05, 08:52
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stikkan
Vad hände med Yngve Malmstens dåvarande sjungande flickvän "Erica" som var nån blond bimbo som hade nån liten hit på sent 80-tal (tror jag)
Jo hon gifte sig med musikern Rikard Evenlind (han som var ute på turné med Noise och blev aprak, så han fick kicken). De separerade. Hon behöll dock hans efternamn. De har ett barn. Man kan läsa mer om henne i boken "Singel i Sumpan". Vet inte vad hon gör i dagsläget.
Citera
2005-09-06, 14:11
Medlem
MissTakens avatar
Vart tog Erik Hörstadius vägen? Han var ju med i alla program jämnt o ständigt o tyckte till om än det ena, än det andra men nu var det åratal jag hörde nåt av/om honom. Någon som vet nåt?
.
Citera
2005-09-06, 14:21
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Vart tog Erik Hörstadius vägen? Han var ju med i alla program jämnt o ständigt o tyckte till om än det ena, än det andra men nu var det åratal jag hörde nåt av/om honom. Någon som vet nåt?
.

Han slutade supa...

Citera
2005-09-06, 14:38
Medlem
Var inte hörstadius på en sportredaktion på TV 3. Har dom slutat med sport eller? Nä dom sänder ju fotboll.
Citera
2005-09-06, 15:07
Medlem
Florians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Tro det om du törs.. Polis.

Edit: Elisabeth Punzi

This is not happening!!! Elisabeth Punzi...snut? Säg att detta inte är sant. Det är en av de vackraste kvinnor som tagit ett Bmaj-ackord på den här sidan Gustav Vasa. Och så går hon och blir snut. Inget är tydligen heligt längre...
Citera
2005-09-06, 15:08
Medlem
terreces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spazzie
moses nsuboga från elfsborg? vart tog han vägen efter han miste ena benet?
Om jag inte minns helt fel är han numera i BP som ungdomstränare/ledare. Har för mig att han var från Rinkeby ursprungligen...
Citera
2005-09-06, 15:59
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Han slutade supa...

Haha, det förklarar allt!
.
Citera
2005-09-06, 16:00
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Var inte hörstadius på en sportredaktion på TV 3. Har dom slutat med sport eller? Nä dom sänder ju fotboll.

Stämmer det så förstår jag varför jag inte sett honom på många år - gör allt för att undvika sport nämligen!
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in