2006-06-06, 11:56
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olyckan
Har någon en aning om vad Dee försörjer sig på nuförtiden? Jag sprang på henne hos en (dyr) frisör för ett tag sedan och blev påmind om att jag ej hört ett ljud om henne på flera år.

Jag kollade den holländska Dee-sidan men där fanns inga nyheter att hämta.

Hur överlever vissa kändisar? Jag minns att Py B***man jobbade på 7-11 på S:t Eriksgatan under 90-talet. Det måste ha varit pinigt att kränga pastasallad till sina gamla fans. Men sen tog hon ju revanch med Nordman, och nu verkar hon ha stålish igen. Men andra? Kan man leva ett helt liv på STIM-pengar på ett par hits bara?

Vad gör t ex Christer Sandelin? Skriva AIK-sånger är väldigt fint, men ger knappast någon inkomst. Vad gör Jerry Williams på dagarna? Han var ju utblottad för inte så länge sedan. Hur länge kan Lasse Berghagen klara sig utan allsången? Är det Lill-Babs barn som götar för hennes uppehälle? Eller tar hon hutlöst betalt för de få framträdanden hon gör?
Citera
2006-06-06, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Vad gör Jerry Williams på dagarna? Han var ju utblottad för inte så länge sedan.
Jerry Williams var ute och turnerade för inte så länge sen
Citera
2006-06-08, 23:45
Bannlyst
Har hört att berghagen säljer sin kropp till alla som vill betala 500/timme
Citera
2006-06-09, 01:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Meoff
Har hört att berghagen säljer sin kropp till alla som vill betala 500/timme

Hahahahahah, jag hoppas att han åtminstone har gitarren på sig när han visar upp sig
Citera
2006-06-09, 21:06
Medlem
davidoffs avatar
Kajsa Mellgren ar ater i Stockholm, Igar var hon pa Rich. Jag skulle vilja veta vart Birgersson haller hus?
Citera
2006-06-09, 21:12
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Jag skulle vilja veta vart Birgersson haller hus?

Jonas "Framfab" Birgersson?

Han är VD på Labs2 (www.labs2.se).
Citera
2006-06-14, 15:48
Medlem
Påkkers avatar
Rallyässet

Stig Blomkvist?
Jag såg Per Eklund på TV imorse och kom genast att tänka på SB. Vad gör han, Stig Blomkvist idag? Han borde vara ca 65-70 år och hyfsat tät.
Citera
2006-06-14, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Påkker
Stig Blomkvist?
Jag såg Per Eklund på TV imorse och kom genast att tänka på SB. Vad gör han, Stig Blomkvist idag? Han borde vara ca 65-70 år och hyfsat tät.

han ligger väl och kör runt som en galning med en astrimmad Saab 99 Turbo i värmlandsskogarna.
Citera
2006-06-14, 16:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimmer
han ligger väl och kör runt som en galning med en astrimmad Saab 99 Turbo i värmlandsskogarna.

Och lyssnar på Sator...... hahahahaha
Citera
2006-06-14, 19:46
Medlem
nosferatous avatar
Ardis

Kommer ni ihåg Ardis, som hade en hit med låten Shotgun för ungefär tio år sedan? Någon som vet vad som hände med henne?
Citera
2006-06-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatou
Kommer ni ihåg Ardis, som hade en hit med låten Shotgun för ungefär tio år sedan? Någon som vet vad som hände med henne?

fy fan e det 10 år sen!?
Citera
2006-06-14, 19:59
Medlem
texicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatou
Tror det har avhandlats tidigare nånstans med resultatet att hon tillbringar tid i, tror jag, Norrtäljeområdet och gör nån märklig musik vid sidan om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in