2020-09-17, 14:56
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Vad hände med personerna som låg bakom "The Kids In The Hall"?
Dave Foley råkade ut för dom Kaliforniska skillsmässolagarna och blev ruinerad efter att hans fru lämnade honom. Han betalar 17,700 Dollar i månaden i underhåll till den fd frun, vilket vid tidpunkten var 400% av hans månatliga inkomst. Helt vansinnigt.

Efter det var han programledare för dom där TV-sända pokerpartierna som sändes nattetid för ett par år sedan. Man kunde riktigt se i hans ögon hur olycklig han var när detta sändes. Jag kommer ihåg att när jag första gången såg honom i den rollen så trodde jag ett ögonblick att han spelade en tragikomisk karaktär i en Kids in the hall-sketch.

Senast jag hörde så höll hela gänget dock på att utveckla något nytt projekt för Netflix/ Amazon eller liknande, så det är ju lite roligare nyheter.
Citera
2020-09-17, 15:06
Medlem
jah_man2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Dave Foley råkade ut för dom Kaliforniska skillsmässolagarna och blev ruinerad efter att hans fru lämnade honom. Han betalar 17,700 Dollar i månaden i underhåll till den fd frun, vilket vid tidpunkten var 400% av hans månatliga inkomst. Helt vansinnigt.

Efter det var han programledare för dom där TV-sända pokerpartierna som sändes nattetid för ett par år sedan. Man kunde riktigt se i hans ögon hur olycklig han var när detta sändes. Jag kommer ihåg att när jag första gången såg honom i den rollen så trodde jag ett ögonblick att han spelade en tragikomisk karaktär i en Kids in the hall-sketch.

Senast jag hörde så höll hela gänget dock på att utveckla något nytt projekt för Netflix/ Amazon eller liknande, så det är ju lite roligare nyheter.

Jag minns pokersändningarna och minns att jag undrade ifall han inte kunde få ett bättre jobb.
Det nya projektet låter spännande men jag undrar ifall dom lyckas göra något lika icke-pk som Kids in hall var.
Citera
2020-09-17, 20:10
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk

Gjorde han inte något mer gig som gameshowhost också eller har jag bara fått för mig det för att Drew Carey också gör det?

Tycker för övrigt att Drew känns tragisk, han är så oerhört talangfull och hans sitcom var riktigt riktigt bra. Nu tjänar han visserligen oerhört bra men han tar inte ens sig tid att göra Whose line, än mindre någon ny sitcom.

Drew Carey show var en av de bästa sitcoms jag någonsin sett och Drew kan göra så mycket mer än att vara en jävla gameshow-host. Skitsamma att han får 100 miljoner/år. Det måste döda hans själ.
Citera
2020-09-30, 10:53
Medlem
Pope666s avatar
Vad händer med alla korkade paradise hotell killar efter det gått något år eller så? Tjejerna kan vika ut sig men vad gör killarna? Börjar jobba på lager?

De verkar så korkade "vi gillar när det börjar bli obekvämt hö hö" (från reklamen).

En lyckades ju o blev känd artist men vad gör resten?
Citera
2020-10-12, 09:59
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Kallar sig tydligen Shanta Liora numera.

På Wikipedia kan vi läsa följande:

"I februari 2014 gav hon under sitt nya namn ut singeln och videon "Black Hole Part II", en låt som är mörkare och tyngre än den tidigare musiken. Singeln "Unintelligent Men" släpptes 2015, en kvinnlig powerlåt om att slå sig fri och själv ha ägandeskap över sin kropp. Den 18 september 2014 gjorde hon comeback på scenen med den av Filip Leforce skrivna låten "Breathe" i samband med djurskyddsgalan för Perfect World Foundation på Clarion Hotel Post i Göteborg. Djur och djurskyddsfrågor är viktiga frågor för henne. Liora är vegan och goodwill-ambassadör för Perfect World Foundation.

Shanta Liora deltog i Maltas nationella final inför Eurovision Song Contest 2016 som låtskrivare av låten "Alive", framförd av sångerskan Jasmine Abels."

Newsner.com skrev i augusti 2019 att hon fortfarande gör musik utan att gå in på några detaljer.
Citera
2020-10-19, 19:09
Medlem
elbels avatar
Försöker komma ihåg vad en journalist eller politiker heter, minns han från debatter på svt

Han är ca 40 år, mörkt hår, lite talfel

Politiskt inkorrekt, rakt på sak, men varken sosse eller sd har jag för mig

gillar han för han är faktabaserad, objektiv och debatterar inte känslosamt
Citera
2020-10-22, 08:45
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Försöker komma ihåg vad en journalist eller politiker heter, minns han från debatter på svt

Menar du Stig-Björn Ljunggren? Visserligen officiellt sosse men inte så det gör ont. Klok och eftertänksam som få

ofan, inser nu att han är 62 år gammal men ser fan ung ut för sin ålder
Citera
2020-10-22, 21:05
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbel

Tino Sanandaji? Förvisso nationalekonom.
Citera
2020-10-24, 10:42
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Menar du Stig-Björn Ljunggren? Visserligen officiellt sosse men inte så det gör ont. Klok och eftertänksam som få

ofan, inser nu att han är 62 år gammal men ser fan ung ut för sin ålder

Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tino Sanandaji? Förvisso nationalekonom.
Tino! Men kan också tänkt på chang frick
Citera
2020-11-27, 18:57
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
tydligen har inte Sara Wedlund någon taxerad inkomst sedan 2004 enligt aftonbladet. Verkar inte gå bra...
Behöver inte betyda något.

Men vad gör hon idag?
Citera
2020-12-13, 08:38
Medlem
S*ra W*dl*nd hade svår anorexi redan på tiden det begav sig. Skulle tro att det kan finnas fler diagnoser där. Det starka fokuset på träningsresultat och mat/ätande är ofta kopplat till ASD.
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Behöver inte betyda något.

Men vad gör hon idag?
Citera
2020-12-13, 08:41
Medlem
Jag antar att man ofta hittar svaret i vad de höll på med när de blev castade. Men som du säger, tjejerna kan sluta i porrbranschen eller kungahuset, lite beroende på ambitionsnivån...
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
Vad händer med alla korkade paradise hotell killar efter det gått något år eller så? Tjejerna kan vika ut sig men vad gör killarna? Börjar jobba på lager?

De verkar så korkade "vi gillar när det börjar bli obekvämt hö hö" (från reklamen).

En lyckades ju o blev känd artist men vad gör resten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in