2010-11-30, 02:43
Medlem
skit i henne
Citera
2010-11-30, 16:05
Medlem
Meatloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Njutaren007
skit i henne

Fyfan sluta svära sa morfar. :-)
Citera
2010-12-01, 09:33
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Dan Hylander var gigantisk ca 1982-83, Sveriges svar på Jackson Browne. Tyvärr kom han in i sluttampen på den musikstil han spelade (singer-songwriter/västkust), så det gick snabbt utför. Folk idag minns honom inte, men han var lika stor som Ulf Lundell en period. Såg honom live en gång, lite hippie-stämning. Han hade Anne-Lie Rydé i bandet, hon breakade väl lite grann via Hylander.

Han är inte så storvuxen, nej.

Undrar vad han försörjer sig på idag.

- F.G

Mycket bra sammanfattning och motiverad fråga. Gammal fråga (juli 2006) men nu börjar det hända saker. Jag citerar Wikipedia:

Citat:
2007 lämnade Hylander Sverige och flyttade till Riberalta i norra Bolivia.[1]

Höst/Vinter 2009 satte Dan samman sitt första band, kallat Orkester, på drygt 20 år och turnérade flitigt och framgångsrikt.

Onsdagen den 13 oktober 2010 blev historisk. Då gick Dan Hylander in i studio med sin handplockade och eminenta Orkester. Dessa är förutom Dan själv, Janne Bark, Johan Hängsel, Tomas Pettersson, Nilla Nielsen, Bobby Djordjevic och Jannike Stenlund.

Den 19 januari 2011 släpps albumet "Den försenade mannen".

Bolivia? Var jag inte förbjuden att använda en viss smiley så skulle jag använda den här.

För övrigt verkar hela slutet av artikeln på Wikipedia vara skriven av Hylander själv, eller någon till honom närstående. Anyways, plattan blir säkert försenad men det ska bli kul att höra hur han låter idag.
Citera
2010-12-01, 09:39
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Han har nämnts förut, men ingen kunde ge något svar. Vad gör Dan Tillberg numera?
Citera
2010-12-01, 09:41
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Han har nämnts förut, men ingen kunde ge något svar. Vad gör Dan Tillberg numera?
Bor i Malmö och ser skabbig iut.
Citera
2010-12-01, 09:52
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Bor i Malmö och ser skabbig iut.

Tack för snabbt svar! Förvånar mig inte. Har tre företag som alla är avförda som enskilda firmor. Lyckades alltså inte hiva sig upp till AB-nivån som vad jag förstår är nödvändig i artistbranchen.

Hur var det med rykten om småflickor?
Citera
2010-12-01, 10:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Tack för snabbt svar! Förvånar mig inte. Har tre företag som alla är avförda som enskilda firmor. Lyckades alltså inte hiva sig upp till AB-nivån som vad jag förstår är nödvändig i artistbranchen.

Hur var det med rykten om småflickor?
Ryktena skall stämma till så pass att det handla om unga tonårstjejer. Jäkligt skum filur...
Det enda positiva är att han startade den legendariska studion Bellatrix i Malmö..
Citera
2010-12-02, 20:50
Medlem
Såg just en av systrana Päjviii...(Lili+Sussie)..På TV....Har blivit en riktig Milf vid det här laget...
Citera
2010-12-03, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vad gör Farmen-Özgan och Farmen-Blondie idag?

Özqan eller hur han stavar är barägare i Sthlm... tror han var det redan innan han var med i Farmen
Citera
2010-12-06, 23:29
Medlem
Vad gör den forne populäre programledaren Ellinor Persson numera?
Citera
2010-12-08, 09:19
Medlem
JoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Vad gör den forne populäre programledaren Ellinor Persson numera?
Företagsjobb; moderator och konferencier på konferenser etc.
Citera
2010-12-08, 09:46
Medlem
GSE_s avatar
Vad hände med hon tjejen som alltid sjöng i E-type's låtar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in